تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817069448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرهیز از اسراف و تبذیر وملاحظه تعادل درمصرف نیازمندیک حرکت جهادی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: پرهیز از اسراف و تبذیر وملاحظه تعادل درمصرف نیازمندیک حرکت جهادی است خبرگزاری پانا : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در جمع سربازان وظیفه پادگان خاتمی یزد گفت : پرهیز از اسراف و تبذیر و ملاحظه تعادل در مصرف نیازمند یک حرکت جهادی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد ساعت 14:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس محمدرضا صحتی در مراسم پایان دوره خدمت سربازی گردان های وظیفه و اعطای سر دوشی در پادگان شهیدخاتمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب به مسئله مدیریت مصرف ، مصرف متعادل و پرهیز از اسراف و تبذیر دستگاههای دولتی و احاد مردم و خانواده ها را مورد توجه قرار داد و گفت :  امروز پرهیز از اسراف و ملاحظه تعادل در مصرف ، به فرموده فرمانده کل قوا در مقابل دشمن یک حرکت جهادی است .
وی ضرورت فعالیتهای به هم پیوسته بین صنعت برق و مشترکین و اهمیت  تعدیل بار مصرفی مشترکان را مورد تاکید قرار داد و افزود: کارآیی بیشتر و هزینه کمتر در امور زندگی مستلزم نگاه ویژه بهینه سازی در مصرف انرژی برای دستیابی  به مطلوبیت یکسان در زمینه مصرف است.
مهندس صحتی با بیان تاریخچه ای از مدیریت مصرف در جهان  و ضرورتهای رفتار صحیح مصرف انرژی عنوان کرد:  از دهه 80 میلادی تا كنون ،صرفه جویی بسیار در مصرف انرژی به دلیل مشكلات زیست محیطی ایجاد شده ، محدودیت منابع انرژِی و وابسته نبودن  به كشورهای صاحب منابع ، جزء سیاست های ملت ها به شمار می رود.
وی سرانه مصرف برق در ایران را سه برابر میانگین جهانی دانست و متذکر شد:  متوسط مصرف جهانی برق در دنیا برای مشترکان خانگی، 900 کیلووات ساعت است که  این میزان در ایران 2900 کیلووات ساعت و در استان یزد 30 درصد کمتر یعنی حدود  1850  کیلو وات ساعت در سال است.
این مقام مسئول ضمن ارائه ای از وضعیت فعلی مصرف حامل‌های انرژی  اذعان کرد: با روند فعلی مصرف، تا سال 1404 همه تولیدات داخلی نفت و گاز كشور جوابگوی مصرف نیست و ناچار به واردات نفتخام و گاز هستیم.
مهندس صحتی با بیان مطالبی در خصوص آشنایی با وضعیت صنعت برق در استان و کشور اضافه کرد:  حدود 70 درصد انرژی استان در بخش صنعت و کمتر از 30 در صد در سایر بخش ها مصرف وجود دارد که نشان از استانی  مولد است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در ادامه سخنانش به بیان مفاهیم ساعت اوج مصرف ، وسایل پر مصرف انرژی ، اهمیت توجه به وسایل با بازده مصرف بالا در هنگام خرید و مقایسه لامپ های روشنایی قدیمی با تکنولوژی جدید تولید لامپ های ال ای دی پرداخت.
شایان ذکر است مهندس صحتی به اتفاق سردار میرحسینی و فتوحی(فرمانده پادگان خاتمی و تیپ الغدیر یزد) از یگان های وظیفه حاضر در پادگان؛  سان دید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن