تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813084071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو فوريت طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
از سوي نمايندگان مجلس دو فوريت طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان تصويب شد موج-نمايندگان مجلس به دو فوريت طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان در مشاغل دولتي رأي موافق دادند.
به گزارش خبرگزاري موج، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي امروز يکشنبه 25 مرداد در صحن علني به دو فوريت طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان رأي موافق دادند.
حجت‌الاسلام سيد ناصر موسوي لارگاني نماينده مردم فلاورجان در موافقت با دو فوريت طرح با اشاره به استفاده از جوانان در مناسب حساس در ابتداي پيروزي انقلاب از به کارگيري بازنشستگان در وزارت آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفت: مديري که 37 سال کار کرده است چگونه مي‌تواند چالاکي لازم را براي خدمت به مردمي که اکنون جوانانشان در خانه بيکارند داشته باشد؟
وي افزود: در توجيه گفته مي‌شود از تجربه مديران استفاده مي‌کنيم. درست است اما اين تجربه بايد در اتاق فکر استفاده شود.
موسوي لارگاني با اشاره به مدت 70 روزه جهت استعفاي بازنشستگان که در طرح قيد شده است گفت: اکنون تجمع بزرگي از بازنشستگان صنعت فولاد مقابل مجلس در حال برگزاري است؛ وقتي نمي‌توانيم نيروي جديد جذب کنيم چرا حقوق چند ميليوني به بازنشستگان مي‌دهيد؟
در ادامه مهرداد لاهوتي نماينده مردم لنگرود در مجلس به برخي تناقضات دو فوريت طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان با رأي اعتمادهاي مجلس به برخي وزرا اشاره کرد و اظهارداشت: چگونه به وزير صنعت 70 روز فرصت مي‌دهيد تا استعفا دهد. اين طرح رنگ و بوي سياسي دارد و آسيب شديد به دولت در پي دارد؛ من تقاضا مي‌کنم طرح مذکور با قيد يک فوريت تصويب شده و استثنائات در آن لحاظ شود.
براساس اين گزارش؛ محمدحسين ميرمحمدي نماينده مردم گلپايگان در مجلس به عنوان موافق بعدي با تاکيد براينکه طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان در مشاغل دولتي و دو شغله‌ها بايد زودتر از اين‌ها در مجلس تصويب مي‌شد، گفت: اين طرح براي بستن دست دولت نيست چراکه در آن آمده است مقامات، نيروهاي مسلح و...بنا به تشخيص از دستور اين طرح خارج هستند.
همچنين بهروز نعمتي نماينده مردم اسدآباد در مجلس به عنوان مخالف دوم با استناد به قانون برنامه پنجم توسعه طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان را موجب منع خدمت ايثارگران برشمرد و خاطرنشان کرد: در برخي از نهادها و ارگان‌ها اصلاً نمي‌توان غير از اين عمل کرد. به عنوان مثال در دستگاه‌هاي امنيتي مي‌بايست از نيروهاي با تجربه استفاده کرد و بايد درباره فوريت اين طرح قوانين بالادستي از جمله قانون برنامه پنجم توسعه را در نظر داشته باشيم.
دو فوريت طرح ممنوعيت به کارگيري بازنشستگان در مشاغل دولتي با 151 رأي موافق، 22 رأي مخالف و 10 رأي ممتنع از مجموع 205 نماينده حاضر در مجلس به تصويب رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن