تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820092245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم اقتصادي دولت با کمک رهبري از شرايط دشوار عبور کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۶ق.ظ)
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس: تيم اقتصادي دولت با کمک رهبري از شرايط دشوار عبور کرد موج-عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: تيم اقتصادي دولت در دو سال گذشته در تلاش بود تا با با تحليل درست از فضاي اقتصادي و بررسي نيازها و ظرفيت‌هاي موجود در کشور، از اين شرايط سخت عبور کند که به لطف خدا اين اتفاق افتاد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلام محمد زارعي درخصوص تلاش‌هاي اقتصادي دولت بيان داشت: عبور از شرايط سخت اقتصادي توسط تيم اقتصادي دولت با هدايت رهبر معظم انقلاب و تدابير دولت و تلاش تيم اقتصادي و وزير اقتصاد به عنوان فرد اصلي تيم اقتصادي محقق شد و تلاش‌هاي ايشان براي کنترل تورم، ايجاد تحرک بيشتر، کاهش نرخ سود تسهيلات بانکي بسيار حائز اهميت بود.
زارعي ادامه داد: اگر بخواهيم نگاه ايده آلي به مسائل اقتصادي جامعه داشته باشيم بايد ايده آل‌هاي خود را با شرايط جامعه منطبق کنيم که اين انطباق در حال حاضر و با شرايط کنوني جامعه ما، ممکن نيست.
وي درخصوص مباحث مالياتي گفت: ماليات يکي از دغدغه‌هايي است که همواره وجود داشته است. وقتي ما مي‌خواهيم بحث اقتصاد مقاومتي را مطرح کنيم يکي از مسائلي که در کانون توجه قرارمي گيرد بحث فرارهاي مالياتي است.
وي افزود: يکي از برنامه‌هاي وزير اقتصاد اين است که ماليات‌ها به سمت دريافت عادلانه پيش برود نه اين که بر قشر پايين و کساني که با اقتصاد کوچک زندگي خود را تأمين مي‌کنند فشار اقتصادي مضاعف وارد شود.
اين نماينده مجلس اشاره داشت: يکي از مأموريت‌هاي مهم اقتصادي وزير که مجلس هم توجه ويژه اي به آن دارد اين است که کساني که از توانايي بالاتري برخوردارند و قشر تأثيرگذارتري در اقتصاد کشور هستند، از ماليات فرار نکنند.
وي در اين خصوص افزود: اما در نهايت، وزير بايد مصوبات مجلس را اجرا و اعمال کند و اين مجلس است که در اين خصوص قانون وضع مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن