تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814800148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توخل: دورتموند اصلاً انتظار در هم کوبيدن گلادباخ را نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۴۷ق.ظ)
توخل: دورتموند اصلاً انتظار در هم کوبيدن گلادباخ را نداشت موج-توماس توخل، سرمربي تيم بروسيا دورتموند اذعان کرد که حتي او نيز از نتيجه 4-0 مقابل بروسيا مونشن گلادباخ يکه خورده است.
به گزارش خبرگزاري موج، دو تيم دورتموند و گلادباخ که فصل گذشته به ترتيب عناوين هفتم و سوم جدول بوندس ليگا را به خود اختصاص داده بودند روز شنبه در اولين ديدار از فصل 2015/16 بوندس ليگا به مصاف هم رفتند که در پايان شاگردان توخل در خانه به يک پيروزي مقتدرانه مقابل يکي از نمايندگان آلمان در چمپيونزليگ دست يافتند.
توخل در پايان بازي به خبرنگاران گفت:مسلماً چنين شروعي غيرمنتظره بود، چراکه ما در مقابل بهترين تيم نيم فصل دوم رقابت هاي فصل گذشته بازي مي کرديم. مي دانيم که گلزني و بازي کردن مقابل گلادباخ چقدر سخت است و کنار آمدن با ضد حملات آن ها نيز واقعاً کار دشواري است؛ بنابراين ما بايد به حد مطلق بازي مي کرديم و اين کار را نيز کرديم.
اين عملکرد فوق العاده اي بود که از آن بسيار راضي هستم. ما در تمام نقاط زمين خوب بوديم. بسيار هوشيار بوديم، ذهنيت خوبي داشتيم، موقعيت هاي زيادي خلق کرديم و گل هاي فوق العاده اي به ثمر رسانديم.
وي ادامه داد: ما جرأت فکر کردن به اين را نداشتيم که نيمه اول تا اين حد خوب پيش خواهد رفت، اما آنچه که واقعاً خوب بود، اين بود که در نيمه دوم بازي را آسان نگرفتيم. در مقابل، ما به حملات خود ادامه داديم و جديت خود را حفظ کرديم. من اين را خيلي دوست داشتم. من از اين که در نيمه دوم هم پيروز شديم بسيار راضي هستم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن