تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813145598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از آثار منتخب جشنواره نمادهای شهری رضوی در سطح قم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: استفاده از آثار منتخب جشنواره نمادهای شهری رضوی در سطح قم
برای تولید آثار بیشتر باید هنرمندان قمی در این زمینه به جشنواره دعوت می‌شدند، زیرا اکثر آثار رسیده به دبیرخانه از سایر شهرهای کشور هستند.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: اسماعیل فتحی مدیرعامل سازمان زیبا سازی و احیای بافت فرسوده شهرداری قم گفت: شهر مقدس قم منشأ ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است و نمادهایی که در فضاهای شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد باید مبین و مروج این فرهنگ باشد.


فتحی از ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی که توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برگزار شده است خبر داد و گفت:  آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که می‌توان از آنها در سطح شهر استفاده کرد.


وی برگزاری جشنواره‌های درون‌ استانی را راه مناسبی برای آشنایی بیشتر هنرمندان قمی دانست و افزود: به مسابقه گذاشتن نمادها با جانمایی در نقطه‌ای از شهر به دلیل جذابیت بالا راهکار خوبی برای جذب و استفاده از هنرمندان قمی در این زمینه است.


مدیر عامل سازمان زیبا سازی و احیای بافت فرسوده شهرداری قم با تقدیر از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برای برگزاری جشنواره ملی نمادهای شهری رضوی تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری آمادگی کامل برای همکاری‌های لازم در این زمینه و نصب نمادهای جشنواره را دارد.


انتهای پیام/ز



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

جشن‌های زیرسایه خورشید فضای معنوی کشور را تلطیف می کند
حکاکی و سنگ نگاره‌های تاریخی در مشهد نقش می‌بندند





۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن