تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816425866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طي دو سال گذشته، پهناي باند اينترنت 4 برابر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸ب.ظ)
وزير ارتباطات: طي دو سال گذشته، پهناي باند اينترنت 4 برابر شده است موج-محمود واعظي گفت: پهناي باند اينترنت قبل از دولت يازدهم، 600 گيگابيت بر ثانيه بوده که طي دو سال هم اکنون به 2400 گيگابيت بر ثانيه رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود واعظي روز شنبه در جريان سفر خود به خراسان جنوبي در ديدار با امام جمعه بيرجند با اشاره به افزايش چهار برابري پهناي باند اينترنت افزود: پهناي باند اينترنت قبل از دولت يازدهم، 600 گيگابيت بر ثانيه بوده که طي دو سال هم اکنون به 2400 گيگابيت بر ثانيه رسيده است.
وي با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص پيوست فرهنگي در حوزه ارتباطات و فناوري گفت: اين پيوست در شوراي برنامه ريزي براي مطرح و تصويب شدن در نوبت قرار دارد.
وي افزود: هدف دولت کوچک سازي بر اساس اقتصاد مقاومتي است که بايد تمام امورات در اختيار مردم و بخش خصوصي قرار گيرد.
وي با بيان اين که اعتقاد داريم که بايد کار فرهنگي انجام دهيم يادآور شد: فضاي مجازي هم يک فرصت و هم يک تهديد است.
واعظي ادامه داد: فضاي مجازي از اين لحاظ که دنياي جديدي را پيش روي ما بازکرده و سوزن را در کاهدان براي ما پيدا مي‌کند يک فرصت تلقي مي‌شود.
وي با بيان اين که در مورد فضاي مجازي در صورتي که فرهنگ سازي نشود يک تهديد است گفت: هر فناوري و هر پديده جديدي که وارد جامعه ما مي‌شود بايد آن را جهت دهيم و وظيفه همه دستگاه‌هاي مربوطه بومي سازي آن پديده جديد است.
وي افزود: هميشه بايد تهديد را به فرصت تبديل کنيم و نيز استفاده از هر پديده جديد را به مردم تعليم دهيم زيرا آنچه که مفيد است نبايد از گردونه حذف شود بلکه بايد فرهنگ سازي شود.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه امسال 360 روستاي خراسان جنوبي از قابليت اينترنت برخوردار مي‌شوند گفت: طي سال گذشته 88 تا 90 روستاي اين استان از قابليت اينترنت برخوردار شدند.
واعظي يادآور شد: همه روستاهاي داراي 10 خانوار خراسان جنوبي از امکانات ارتباطي برخوردارند و بايد تلاش کنيم مابقي روستاهاي اين استان نيز از اين مزايا بهره مند شوند.
وي با اشاره به اين که پهناور بودن استان خراسان جنوبي گفت: هر چه استان‌ها از همديگر دور تر باشند نياز به سرمايه گذاري زيادتري دارند که اين استان هم با توجه به جمعيت پراکنده و با سرمايه گذاري کم آن بايد خدمات بيشتري به مردم اين خطه ارائه شود.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به اين که موضوع خشکسالي و مرزنشيني در خراسان جنوبي بايد مدنظر مسوولان باشد تصريح کرد: دولت وظيفه دارد که زيرساخت هاي لازم را در راستاي پيشرفت اين استان فراهم کند.
وي با اشاره به مرزي بودن خراسان جنوبي افزود: تأمين امنيت و رفاه مردم يکي از وظايف اصلي حکومت است لذا اگر مرزنشينان متعهدي نسبت به نظام داشته باشيم حکومت آرامش دارد.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اين که آمار زياد روستاها در خراسان جنوبي از اهميت زيادي در دولت برخوردار است گفت: روستاها به دليل شرايط خاصي که دارند نبايد خالي از سکنه باشند.
واعظي با اشاره به اين که سياست دولت اين نيست که به گذشته نگاه کند گفت: نگاه دولت تدبير و اميد به آينده و توکلش به خدا و نيز حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب، در تمام دوران‌هاست.
وي گفت: ما خوشبين هستيم که دولت مي‌تواند بر مشکلات فائق آيد و مذاکرات هسته اي که ايران در مقابل دنيا نشست، اميد است مذاکرات را به سرانجام برسانيم.
وي ابراز اميدواري کرد: دولت بر اساس برنامه از تحريم‌ها خارج شود و سال آينده رونق اقتصادي داشته باشيم تا وضعيت مردم بهتر شود که در اين راستا دولت نبايد از مردم فاصله بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن