تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجمن اولیا و مربیان فرصتی برای آگاه‌سازی نوجوانان در مورد ایدز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انجمن اولیا و مربیان فرصتی برای آگاه‌سازی نوجوانان در مورد ایدز
انجمن اولیا و مربیان پتانسیلی استثنایی برای آگاه‌سازی والدین و در نتیجه نوجوانان به شمار می آیند.


عباس صداقت رییس اداره ایدز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش در پیشگیری از اعتیاد و ایدز بیان کرد:آموزش و پرورش یک فرصت و پتانسیل استثنایی به نام انجمن اولیا و مربیان دارد که بهترین فضا برای آگاه سازی والدین است.


وی ادامه داد: والدین می توانند نقش بسیار تاثیرگذار و مهمی در ساختار خانواده داشته باشند زیرا اگر آموزش و پرورش با خانه همسو نباشد، نمیتواند نتیجه مناسب درپی داشته باشد.انجمن اولیا و مربیان در کنار رسیدگی به مسائل درسی باید به به موضوعات پرورشی نیز توجه کند.


عباس صداقت در خصوص مشکل اساسی آموزش و پرورش عنوان کرد:مشکل اینجاست که تا صحبت از اعتیاد و ایدز به میان میآید آموزش و پرورش نگران می شود که دردسرها بیشتر شوند.


وی اضافه کرد:این در حالیست که ما اعتقاد داریم آموزش ها باید مبتنی بر آداب اجتماعی و چارچوب های اعتقادی جامعه مطرح شوند.البته در این راستا باید سایر نهادها از جمله: وزارت علوم،سربازخانه ها،فرهنگ و ارشاد در کانر هم بحران اعتیاد و ایدز را مهم بشمارند و برای آن برنامه در نظر بگیرند.ما نیز در تولید محتوا آن ها را همراهی میکنیم.


رییس اداره ایدز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر اقدامات صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش اظهار کرد:آموزش و پرورش در غالب مهارت های زندگی برای دبیرستانی ها جزواتی را آماده کردند اما چند ایراد به این کار وارد است.


وی افزود:متاسفانه این جزوات از دروس انتخابی هستند،علاوه بر این نمره ای هم برای آن در نظر گرفته نشده است.


عباس صداقت در پایان خاطر نشان کرد:بنابر موارد یادشده درسی که انتخابی باشد،نمره ای برای آن در نظر نگرفته شده باشد و ضمنا مربی آموزش دیده ای هم نباشد مسلما جدی گرفته نمیشود.




انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برای درمان به هر دندانپزشکی مراجعه نکنیم
پرونده خون‌های آلوده؛ درس بزرگی برای پیدایش بیماری‌های نوظهور
با ورود فابیوس مطرح کردن پرونده بیماران هموفیلی صلاح نیست
تحقیقات ویژه پاستور در تشخیص سریع نوع مقاومت به درمان ایدز





۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن