تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816484217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیرگذاری خیرین تامین سلامت فارس، از مرزهای كشور فراتر رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز: تاثیرگذاری خیرین تامین سلامت فارس، از مرزهای كشور فراتر رفته است خبرگزاری پانا: رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز گفت: با راه‌اندازی مراكزی مانند پیوند اعضا و سرطان و سایر بیمارستان‌های در حال احداث، شاهد حضور بیماران از سراسر دنیا با هدف دریافت خدمات درمانی مطلوب، در شیراز هستیم.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 09:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، محمد هادی ایمانیه در سیزدهمین اجلاس خیرین تامین سلامت استان فارس كه با هدف تجلیل از خیرین و خبرنگاران فعال عرصه سلامت فارس برگزار شد، اظهار اشت: اگر خیرین تامین سلامت استان فارس همراهی نداشتند، دسترسی به 90 درصد اقدامات انجام شده در عرصه پزشكی در این استان كه در سال‌های اخیر عملیاتی شده است، امكان‌پذیر نبود.
وی حجم كمك‌های خیرین تامین سلامت طی 13 سال گذشته را حدود 300 میلیارد تومان اعلام كرد وگفت: بارها و بارها با خود اندیشیده‌ام كه اگر خیرین عرصه سلامت حضور و همراهی نداشتند، بیش از 90 درصد اقداماتی كه در حوزه پزشكی و درمانی در استان فارس عملیاتی شده و امروز به بهره‌برداری رسیده است، امكان‌پذیر نبود.
وی با قدردانی از رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه سلامت در استان فارس، همراهی آنان در انعكاس اخبار و رویدادهای این عرصه و اطلاع‌رسانی مطلوب را زمینه‌ساز حضور گسترده‌تر و مناسب‌تر خیرین دانست.
ایمانیه همچنین گفت: سال گذشته همچون سال‌های قبل از آن، مرهون لطف و همراهی خیرین عرصه سلامت بودیم و بالغ بر 46 میلیارد تومان كمك‌های خیرین در استان فارس در عرصه‌ سلامت را شاهد بودیم.
وی گفت: این میزان جدای از كمك‌های بسیار مردم برای ساخت بیمارستان‌های پیوند اعضا و سرطان جنوب و كمك آقای زمان‌ثانی، خیر محترم، برای ساخت مراكز مختلف درمانی و پژوهشی بوده است.
ایمانی با تصریح اینكه امروز تاثیرگذاری خیرین تامین سلامت استان فارس، از مرزهای كشور فراتر رفته است، گفت: با راه‌اندازی مراكزی مانند پیوند اعضا و سرطان و سایر بیمارستان‌های در حال احداث، شاهد حضور بیماران از سراسر دنیا با هدف دریافت خدمات درمانی مطلوب، در شیراز هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به بسترسازی برای جذب دانشجویان پزشكی از سراسر جهان در شیراز، گفت: امسال مهرماه بالغ بر 200 دانشجوی خارجی از 15 كشور جهان، تحصیل خود را در رشته پزشكی در شیراز آغاز می‌كنند.
ایمانی همچنین با اشاره به عملیاتی شدن گروه درمانی سیار در استان فارس، گفت: ساخت تریلی‌های مخصوص دندانپزشكی مراحل نهایی را طی می‌كند و با آماده شدن آنها، گروه‌های درمانی به شكل سیار، خدمات خود را به مناطق محروم استان گسترش خواهند داد.
وی ابراز داشت: در سال 95 و همچنین در برنامه ششم توسعه، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین زمین از سوی راه و شهرسازی، منابع طبیعی و شهرداری‌ها برای محقق شدن اهداف نیك‌اندیشان، در نظر گرفتن اقدامات خیرین به‌عنوان بخشی از مالیات خیرین و برداشته شدن مالیات گمركی برای كالاها و دستگاه‌های پزشكی، زمینه‌ساز رونق هرچه بیشتر حضور خیران در عرصه سلامت بشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن