تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805665106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فورد اِج؛ خودرویی لوکس با قیمت پایین + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: فورد اِج؛ خودرویی لوکس با قیمت پایین + تصاویر
بعضی انتخاب‌ها واقعا عجیب‌ وغریب‌اند مثلا، چه کسی سوزوکی X90 جدید را سفارش می‌دهد؟ و یا چه کسی برای دیدن فیلم پاول بلارت: پلیس مرکز خرید 2 به سینما می‌رود؟
  اما ما نمی‌توانیم این مصرف‌کننده‌ها را به خاطر انتخابشان محکوم کنیم چراکه هرکسی می‌تواند بابت چیزی که می‌خواهد بهایی بپردازد یا به‌عبارت‌ دیگر هرکسی می‌تواند آزادانه و شجاعانه زندگی کند.

به گزارش مدآنلاین زمانی که این خودرو را بررسی می‌کردیم یک سوال در ذهن‌مان نقش می‌بست، چه کسانی شاسی ‌بلند کراس اور فورد با دو ردیف صندلی را سفارش می‌دهند؟ این خودرو در کلاس فراموش‌شده‌ای بین اسکالید کامپکت و مینی ون اکسپلورر قرارگرفته است، این کلاس عجیب نه به‌اندازه‌ کلاس اسکالید اسپرت و جسورانه است و نه به‌اندازه‌ اکسپلورر کاربردی. شاید ندیده گرفتن این کلاس کار بهتری بود، اما این بررسی هدف‌های این طرح را روشن می‌کند.

 پلت فرم جدید، موتور جدید
پدال نوشت: مدل 2015 که دوباره طراحی‌شده، طرحی کاملا جدید دارد و دیگر با پلت فرم قدیمی مزدا (خودروساز ژاپنی همکار فورد) نقطه اشتراکی ندارد. با این‌که این طراحی جدید در طراحی‌های قبل این کمپانی محدود شده است این خودرو همچنان طراحی ظریفی دارد. حالا این خودرو با استخوان‌بندی CD4 حدود 9/9 سانتی‌متر درازتر از نسل قبلی به نظر می‌رسد،  فورد قبلا این استخوان‌بندی را در فورد فیوژن به‌کار برده بود. با وجود ساختار و موتور توربوی دوقلوی جدید، این خودرو با وزنی 2014 کیلوگرمی نزدیک به 10 کیلوگرم سبک‌تر از نسل پیشین است.
اما همچنان این خودرو سنگین به نظر می‌رسد بطوری که همین وزن باعث محدود شدن شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت شده است. البته این خودرو باوجود موتوری قدرتمند در 5/6 ثانیه‌ این آزمون را پشت سر می‌گذارد و در آزمون یک‌چهارم مایل زمانی 14/2 ثانیه‌ای و سرعتی 157 کیلومتر بر ساعتی را ثبت می‌کند. موتور 2/7 لیتری توربوی دوقلوی این خودرو باوجود صدای کم، نیرویی 315 اسب بخاری تولید می‌کند. توربوی این خودرو هم بی‌نقص عمل می‌کند و بدون هیچ تاخیری قدرت را انتقال می‌دهد. این موتور همچنین در دور 2750 دور بر دقیقه، 474 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. اج اسپرت که خودروی سریعی محسوب می‌شود در تمام دنده‌ها هم شتاب عجیبی دارد.

آرامش در عین قدرت
موتور قدرتمند این خودرو هم باعث نشده که صدای بلندی وارد کابین شود و در حالت تخت گاز تنها 74 دسی‌بل صدا وارد کابین خودرو می‌شود. لاستیک‌های بزرگ 265/40R-21 پیرلی این خودرو هم به شدت کم‌صدا هستند و در مقابل باد کاملا مؤثر عمل می‌کنند. در سرعت ثابت 112 کیلومتر بر ساعت صدایی 69 دسی‌بلی وارد کابین می‌شود اما صدایی که شنیده می‌شود درست به‌اندازه‌ صدای مرسدس بنز کلاس S، آرام است.

 درهای جلوی خودرو شما را به سمت صندلی‌های چرم و تزئینات میکرو فیبری خودرو می‌کشاند. صندلی‌های عقب هم فضایی قابل‌ قبول دارد و در پشت این صندلی‌ها، فضای بار 39/2 فوت مکعبی قرار دارد. برای استفاده از پنل‌های ابزار این خودرو نیازی به مطالعه کتابچه راهنمای آن ندارید زیرا این پنل‌ها بسیار ساده و جذاب طراحی‌ شده‌اند. کاربردهای سیستم‌های بکار رفته در خودرو بسیار وسیع است و در کابین کنترل‌های رادیو، وضعیت آب‌وهوا و دکمه‌های گرم‌کن صندلی به چشم می‌آید. صفحه‌ نمایش لمسی این خودرو با سیستم هوشمند MyFord همراه شده است. یکی از ایرادات اساسی این سیستم دکمه‌های اضافی آن است که باعث سردرگمی در استفاده می‌شود. البته این سیستم کارایی به نسبت خوبی دارد. کادیلاک در معرفی CUE، سیستم هوشمند جدید Sync3 فورد (که بر اساس QNX طراحی‌شده) را جایگزین این سیستم قدیمی‌ کرده است.

 فرمان نازک اج در تضاد با ظاهر اسپرت خودرو است اما عملکرد و روانی این فرمان باعث شده که کنترل این خودروی سنگین ‌وزن راحت‌تر باشد. در مورد سیستم تعلیق و سواری مناسب این خودرو صحبت‌های زیادی وجود دارد اما فورد این خودرو را به ‌گونه‌ای طراحی کرده که حرکات و تکان‌های خودرو تحت کنترل باشد. با سرعت مطمئن، فرمان‌پذیری مناسب و هندلیگ ایمن اج یک خودروی تمام‌عیار به نظر می‌رسد اما اج دوست ندارد که در دایره‌ محدودیت گرفتار شود و ترجیح می‌دهد در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها به چالش کشیده شود، به‌عبارت‌دیگر اج با روشن شدن چراغ سبز در پشت خط چراغ‌راهنما حاضر به رقابت با تمام خودروهاست.

ارزش خرید بالا
اج در مدل پایه قیمتی 30 هزار دلاری دارد، اگرچه مدل اسپرت شش سیلندر توربوی دوقلو این خودرو با سیستم انتقال قدرت AWD قیمتی 40هزار و490 دلاری دارد. با 3700 دلار دیگر این خودرو به پکیج 401A تجهیز می‌شود. این پکیج قابلیت‌های جدیدی مثل مسیریابی، مانیتور نقاط کور، هشدار خروج از لاین، صندلی‌های جلوی گرم و خنک شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده، در برقی صندوق‌عقب، سیستم کمکی پارک، حسگر هوشمند برف ‌پاک‌کن و استارت از راه دور با ریموت را به خودرو اضافه می‌کند. (خودرویی که در این بررسی استفاده شد علاوه بر این پکیج، دارای رینگ‌های 21 اینچی و ایربگ‌های کمربندی عقب بود که به ترتیب 995 و 195 دلار به قیمت خودرو اضافه می‌کرد.) اج با این قیمت با طراحی بهینه و متناسب خود هم در میان خودروهای برتر این کلاس قرار می‌گیرد و هم در کلاس خودروهای لوکس. دلیل اصلی ثبت اعداد و ارقام شگفت‌انگیز در بخش قدرت و شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت، نه توربوی دوقلو بلکه مجموعه‌ی پیشرانه بوده است. به‌طوری که زیر کاپوت این خودرو موتوری به‌مراتب بهتر از کراس اور های لوکسی مثل لکسس RX350، اینفینیتی QX50 و QX70 و کادیلاک SRX دیده می‌شود.

 فورد با ارائه اج جدید، یک خودروی لوکس، بهینه و قدرتمند را با قیمتی پایین عرضه کرد. ترکیب آرامش و قدرت در اج یک ترکیب فراموش‌نشدنی است که خریداران را پشیمان نمی‌کند.  



چهارشنبه, 21 مرداد 1394 ساعت 23:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن