تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخباري: بيرون نشستن ستاره ها نبايد براي تراکتور دردسرساز شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مرداد ۱۳۹۴ (۸:۱۰ق.ظ)
بايرامي من را ياد انصاري فر مي اندازد اخباري: بيرون نشستن ستاره ها نبايد براي تراکتور دردسرساز شود موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، تفاوت رنگ لباس در حين تمرينات تراکتور توسط محمدرضا اخباري، دروازه بان اين تيم باعث شد شائبه هاي زيادي به وجود آيد. جايي که گفته شود دروازه بان اصلي تيم لباس متفاوتي مي پوشد تا مشخص شود او در بازي بعدي فيکس خواهد بود. مساله اي که اين دروازه بان با رد آن، هديه دادن لباسش و نداشتن لباس در آن روز را علت اصلي اين اتفاق مي داند. در اين بين اخباري به صراحت مي گويد که در تراکتور و در جنگ ستاره ها حق با توني است که کدام بازيکن را فيکس کند و هيچ کس نبايد بابت اين موضوع ناراحت باشد.

شرايط تراکتورسازي بعد از پيروزي برابر گسترش و کسب اولين پيروزي چطور است؟
خدا را شکر تمرينات خوب و منظمي را از آن روز تا به حال سپري مي کنيم و در طول اين تمرينات بچه ها روز به روز هماهنگي بيشتري پيدا کرده اند. اين هماهنگي همانطور ديديد که از بازي اول به دوم ما مقابل گسترش بهتر بود و قطعا بهتر از اين هم خواهد شد.

به نظر مي رسد اين هفته بازي نه چندان سختي مقابل راه آهن در تبريز داشته باشيد؟
اصلا اين طور نيست. به نظر من اين بازي خيلي سخت است. راه آهن سال گذشته با جنگيدن براي بقا با آن همه مشکلاتي که داشت نشان داد که چه تيم قدرتمندي است. به همين خاطر ما بايد با تمام قوا به ميدان برويم و اصلا اين تيم را که يک مربي کاربلد هم روي نيمکت دارد دست کم نگيريم.

اين روزها حسابي مورد توجه توني قرار گرفته اي؟
چطور؟

اين که گويا با بودن تو اذعان مي کند خيالش تقريبا از چارچوب دروازه راحت شده است؟
خدا را شکر. از عملکردم راضي هستم. چون واقعا تمرينات سختي را پشت سر مي گذارم. من آمدم تبريز تا روي فوتبالم تمرکز کنم و اصلا به ديگر مسايل توجهي نمي کنم. اين آرامش موجود در تيم و نپرداختن به مسايل جانبي کمک کرده تو وضعيت فني و جسماني خوبي داشته باشم. اميدوارم بتوانم اين روند را همچنان ادامه بدهم و هواداران را از بابت عملکردم راضي و خوشحال کنم.

خود توني بابت اين مساله با تو صحبتي داشته؟
طبيعي است که اين مسايل را روي تابارز، مربي دروازه بان هاي تراکتور، که خودش دروازه بان بوده و واقعا تمرينات سختي را به ما مي دهد با من در ميان بگذارد. با اين همه صحبت خاصي با من نکرده است اما اين که مي بينم از عملکردم راضي بوده باعث خوشحالي من است.

راستي متفاوت بودن رنگ لباس تو در حين تمرينات به همين خاطر است...
نه اصلا اين طور نيست. من نمي دانم اين چه برداشتي است که برخي رسانه ها از اين مساله کرده اند. من در آن روز که تمرين داشتيم لباس خودم را هديه داده بودم و بابت اين موضوع لباسم با ديگر دروازه بان هاي تيم يکسان نبود. چون لباس هاي جديد هم آماده نشده بود مجبور شدم لباسي بپوشم که رنگ و شکل آن با لباس تيم هماهنگ نبود. با اين همه اين مساله اصلا صحت ندارد و چنين قاعده اي در تمرينات تراکتور حداقل براي دروازه بان ها وجود ندارد.

حالا اوضاع مالي درست شده که لباس هاي نو بگيريد و با تيم هماهنگ بشوي؟
طبق آخرين صحبت هايي که مسوولان باشگاه کردند گويا اسپانسر تيم به زودي مشخص خواهد شد و همه چيز روي روال خواهد افتاد.

خودت فکر مي کني اين آرامش که از آن در تراکتور حرف مي زني تو را بازهم به تيم ملي برساند؟
شک نکنيد يکي از مسائل مهم در زندگي هر بازيکني فوتبال داشتن يک فضاي آرام و بدون حاشيه است. در اين فضاي آرام که براي من در تراکتورسازي حاکم است من فقط به فوتبالم فکر مي کنم. به همين خاطر شک ندارم اگر همين روند را ادامه بدهم و بتوانم روبه رشد کار کنم مي توانم نظر کادرفني را براي دعوتم به تيم ملي جلب کنم.

تراکتور امسال به جاي کمبود بازيکن با زيادي بازيکن مواجه است. مساله اي که قطعا کار توني را سخت کرده و گويا برخي بازيکنان از اينکه در بازي دوم مقابل گسترش بيرون مانده اند ابراز ناراحتي کرده اند؟
به نکته مهمي اشاره کرديد. الان تيم تراکتورسازي بازيکنان خوب زياد دارد. بازيکناني که همه در تيم هاي قبلي خودشان ستاره بودند و الان به قولي در تراکتور جنگ ستاره هاست. اين مساله نشان مي دهد که هيچ بازيکني نبايد از بيرون ماندن ناراحت باشد و به قولي اين موضوع براي تراکتور دردسرساز شود. با اين همه خوشحالم که خدا را شکر اين مسايل در تيم ما رخ نداده و در بازي با گسترش ديديد که نيمکت نشينان ما بيشتر از آنهايي که در ميدان بودند بابت گلزني بچه ها خوشحال شدند.

و اين مساله در مورد خودت هم در چارچوب دروازه با بودن مهرداد طهماسبي صدق مي کند؟
مهرداد هم در حال تمرين است و در نهايت اين مربي تيم است که تصميم مي گيرد کدام بازيکن وارد ميدان شود. حضور يا عدم حضور من هم به عملکردم در بازي هاي بعدي بستگي دارد و اميدوارم که بتوانم بازهم اين مسير را با موفقيت ادامه دهم.

در بازي آخر مقابل گسترش عملکرد خارجي ها نسبت به بازي اول خيلي بهتر بود و هواداران تراکتور را اميدوار کرد؟
به نظر من بازيکنان خوب و با کيفيتي هستند و اميدوارم با عملکرد خوب شان بازهم به تيم کمک کنند. البته اين حرف من اين معني را نمي دهد که بازيکنان وطني خودمان بي کيفيت هستند. نه اصلا اين طور نيست و منظورم اين است که تيم در همه نقاط زمين بازيکن پرستاره زياد دارد.

اما توني نشان داده به بازيکنان خارجي بيشتر از داخلي ها اعتقاد دارد؟
در اين مورد من نظري ندارم اما بدون شک کيفيت بازيکنان خودمان اگر نگوييم بالاتر بدون شک در يک سطح هستند. مثلا مهرداد بايرامي را نگاه کنيد. واقعا حمزه يونس مهاجم خارجي تيم اگر مي خواهد فيکس باشد کار سختي دارد. من بازي بايرامي را نديده بودم اما او من را ياد کريم انصاري فر در سايپا مي اندازد. خصوصيات او را در يک سالي که با اين بازيکن همبازي بودم الان در بايرامي مي بينم و حتي دويدن او هم مثل کريم است.

يعني تا حدي که تيم هاي خارجي به سراغ او بيايند؟
شک نکنيد اين اتفاق نه براي مهرداد بلکه براي ديگر بازيکنان تراکتور هم رخ خواهد داد. مهرداد اگر آرامش خودش را حفظ کند و روي کارش تمرکز کند بدون شک آينده درخشاني در خط حمله تراکتور خواهد داشت و از اين تيم مي تواند راهي اروپا شود.

تهيه و تنظيم: سيد ياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن