تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمريکا واقعيت‌هاي چهار دهه اخير جامعه ايران را ناديده گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۷ب.ظ)
افخم: آمريکا واقعيت‌هاي چهار دهه اخير جامعه ايران را ناديده گرفته است موج - سخنگوي وزارت خارجه ايران در واکنش به اظهارات رئيس جمهور آمريکا گفت: اوباما روندهاي اصيل و واقعيت‌هاي قريب چهار دهه اخير جامعه ايران را ناديده گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، سخنگوي وزارت امور خارجه در خصوص مصاحبه اخير باراک اوباما رئيس جمهوري آمريکا و اظهارات وي در خصوص تغيير در سياست و گذار در ايران٬ ضمن تکراري خواندن اين اظهارات گفت: رئيس جمهوري آمريکا روندهاي اصيل و واقعيت‌هاي قريب چهار دهه اخير جامعه ايران را ناديده گرفته است.
مرضيه افخم افزود: اقتدار و جايگاه ايران نه تنها متکي بر فرهنگ و تمدن کهن ايراني و اسلامي است٬ بلکه ايستادگي مردم ايران مقابل سلطه طلبي و تهديد و حمايت اصولي از ملت‌هاي مظلوم از علل مهم آن است.
سخنگوي وزارت امور خارجه همچنين با رد ادعاي انزواي ايران گفت: از ديدگاه ما و بسياري از ملت‌هاي آزاد جهان اين رژيم صهيونيستي و حاميان آن هستند که در جامعه بين‌المللي منزوي و مطرود مي‌باشند و آنچه نيازمند تغيير و تحول است سياست و نظام اداره ايالات متحده آمريکا و رويکرد آن نسبت به ملت‌هاي مستقل مي‌باشد.
وي اضافه کرد: آمريکا مدت‌هاست با فاصله گرفتن از منافع واقعي مردم آمريکا، باني و حامي جنگ افروزي، نا امني و بي ثباتي در منطقه ما بوده است و حمايت همه جانبه از رژيمي که متهم به نقض فاحش حقوق فلسطينيان و جنايات جنگي است و کشتار کودکان بي دفاع فلسطيني که از تلخ ترين خاطرات ملت‌هاي منطقه است، از معدود مواردي است که به نزول اعتبار و نفوذ آمريکا در اين منطقه انجاميده و بي تفاوتي آمريکا نسبت به ريشه‌هاي بي اعتباري تدريجي خود موضوع بحث و بررسي انديشمندان جامعه آمريکا است.
افخم افزود: اگر مقامات آمريکايي به ميزان اعتبار و وجهه خود نزد ملت‌هاي جهان و بويژه در جهان اسلام درنگي واقع بينانه داشته باشند، از فرصت‌هاي نادر موجود براي بازنگري در چندين دهه سياست اشتباه بر پايه جنگ افروزي و حمايت از تروريسم استفاده مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن