تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816004269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من خودم بسیجی هستم؛ عصبانی شدن مادر مهدی هاشمی طبیعی است!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
محمدحسین علی اصغری من خودم بسیجی هستم؛ عصبانی شدن مادر مهدی هاشمی طبیعی است!

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفت: 
من خودم بسیجی هستم؛ عصبانی شدن مادر مهدی هاشمی طبیعی است!
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفت: عفت مرعشی از روی ناراحتی یک چیزی گفت... وی در شرایط ناراحت کننده‌ای قرار دارد، در غیر این صورت این انقلاب به نفع مردم بود و هست.



 به گزارش جام نیوز، اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گلستان شب گذشته طی مراسمی از خبرنگاران تمامی طیف‌های رسانه ای استان با اهدا لوح و جوایز تجلیل کرد.
 
 
محمدحسین علی اصغری، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گلستان در قسمتی از این مراسم که اختصاص به پرسش و پاسخ رسانه ای داشت در پاسخ به پرسشی از سوی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» مبنی بر اینکه فائزه هاشمی در مصاحبه با سایت «کلمه» از قول عفت مرعشی گفت «انقلاب از اوین شروع شد و حالا به همین شکل، بنابراین تاریخ نشان داده که قطعا هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده است» گفت: من این مصاحبه را ندیده‌ام شاید این سایت خودش این را نوشته باشد و بعدا فائزه هاشمی آن را تکذیب نیز بکند.
 
 
وی افزود: سخنان هر کسی مربوط به شخص خود اوست البته اگر هم درست باشد باید این را در نظر گرفت که عفت مرعشی در شرایط بدی به سر می‌برد و از روی ناراحتی زندانی شدن پسرش یک اظهاراتی را بیان کرد شاید من هم در این شرایط هر چیزی بگویم این را نباید خیلی سیاسی کرد واِلا این انقلاب به نفع مردم بود و هست و هاشمی نیز نقش بزرگی در شکل گیری آن داشته است.
 
 
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی در پاسخ به این پرسش یکی از سایت‌های محلی ترکمن که چرا خاتمی ممنوع التصویر شده است، تصریح کرد: هر چند اعتقاد دارم خاتمی همیشه سعی کرده است کنار انقلاب و مقام معظم رهبری باشد؛ اما در حقیقت اگر خاتمی به رسالت خودش عمل می‌کرد کم‌تر مورد هجمه قرار می‌گرفت.
 
 
کسانی به دنبال تحریف اندیشه‌های امام(ره) هستند که مدعی تبیین این اندیشه‌هایند
در بخشی از جلسه نماینده «خبرگزاری دانشجو» با اشاره به سخنان ابتدایی علی اصغری مبنی بر اینکه «نظام بر مبنای اندیشه‌های امام راحل شکل گرفته و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که بر مبنای این اندیشه‌ها زعامت امور را در دست گرفتند» از دبیرکل اتحادیه پرسید که به نظر شما روی سخنان مقام معظم رهبری که به تازگی فرمودند برخی به دنبال تحریف اندیشه‌های امام(ره) هستند با چه کسانی بوده است، گفت: از آنجاییکه این سخن مقام معظم رهبری جدید است بر مبنای حرکات جدید ایجاد شده است که مدعی پیروی از اندیشه‌های امام(ره) هستند و در حالیکه که رهبر انقلاب خودشان از اندیشه های امام (ره) حمایت می کنند، این گروه مدعی می‌شود که اندیشه‌های امام را تبیین می‌کند.
 
 
خبرگزاری دانشجو در ادامه همین سوال طی پرسشی عنوان کرد که معمولا دو جناح سیاسی یکدیگر را متهم به مصادره به مطلوب‌ها می‌کنند و می‌گویند جناح مقابل از وقایع و یا سخنان شخصیت‌ها به هر آنچه مطلوب خط فکری آنان است تعبیر می‌کنند؛ که علی اصغری در پاسخ به این سوال اظهار داشت: برخی مطالب شفاف است.
 
 
«خبرگزاری دانشجو» در پرسش دیگر خود با اشاره به قسمت دیگری از سخنان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی مبنی بر اینکه «دولت نهم و دهم بستر را برای فساد اقتصادی و سیاسی فراهم کرد»، خاطرنشان کرد: بستر فساد در دولت‌های دیگر هم وجود داشته است و گواه آن فسادها و جرایمی است که محرز گشته و دادگاهی شدند آیا نسبت دادن آن تنها به دو دولت مصادره به مطلوب دیگری نیست؟ که علی اصغری در پاسخ بیان داشت: در هر دولتی اشکالاتی وجود دارد و نمی‌گوییم دولت فعلی خالی از اشکال بوده است هر دولتی ضعف‌هایی دارد و این غیرقابل انکار است.
 
 
برخی که در انتخابات 88 رای نیاوردند اعتراض مدنی خود را بد مطرح کردند
خبرنگار خبرگزاری دانشجو در پایان با بیان اینکه خیلی‌ها فتنه 88 را منسوب به جریان اصلاح طلبی می‌کنند پرسید شما به عنوان یک نهاد مدنی اصلاح طلب چگونه خود را از این اتهام مبرا می‌کنید؟ علی اصغری در پاسخ گفت: انتخابات حق مسلم همه است و تا روز رأی گیری همه کسانی که در صحنه بودند نیز مورد تائید نظام و رهبری بوده‌اند مردم نیز یک اعتراض مدنی کردند بعضی البته اعتراض مدنی خود را بد مطرح کردند اما نمی‌شود گفت انتخابات 88 کاملا فتنه بود.
 
 
وی تصریح کرد: احساس من این است افرادی که قبل از اعلام شورای نگهبان مردم را خس و خاشاک خواندند فتنه را آغاز کردند و مقابله سیاسی باعث شد جریان‌هایی از آن سوء استفاده کنند و آسیب‌هایی را بوجود بیاورند، در واقع اگر قرار بود روال انتخابات طی شود و به مردمی که رای نیاوردند توهین نشود و تحریک نشوند رهبری و نظام این قدر هزینه نمی‌پرداختند، احساس من می‌گوید نه جریان اصولگرا؛ بلکه جریان انحرافی خیلی حساب شده انتخابات را تبدیل به واقعه‌ای کرد که مردم را در مقابل نظام قرار داد، الحمدلله مردم هوشیار بودند و مقابل نظام قرار نگرفتند که ما به این هوشیاری مردم افتخار می‌کنیم.
 
 
علی اصغری در پایان در خصوص انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های گلستان گفت: این تشکل‌ها در شورای اتحادیه دعوت می‌شوند و ما سعی می‌کنیم شاخه دانشجویان و جوانان داشته باشیم که هم اکنون این شاخه در سراسر استان فعال است و در صدد هستیم تبیین اندیشه‌های امام و رهبر انقلاب را توسط این دانشجویان در استان انجام دهیم.
 
 
حاشیه‌های مراسم
در پایان مراسم هنگام اهدای جوایز علی اصغری گفت که من خودم بسیجی هستم و فرصت نشد از دوران حضور خودم در دفاع مقدس سخن بگویم.
 
 
در قسمتی از مراسم خبرنگار هفته نامه اصلاح طلب «سلیم» استان گلستان خطاب به دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفت که این اتحادیه از نشریه‌های همسو حمایت نمی‌کند که علی اصغری در پاسخ گفت: معمولا رسانه‌ها به نهادها مراجعه می‌کنند و این حمایت‌ها و یا همکاری‌ها باید دو طرفه باشد.
 
 
علی اصغری در پایان مراسم برای بقای نظام و انقلاب دعا کرد و گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی در تابستان 58 در بحبوحه پیدایش ناگهانی جریان‌های انحرافی مجاهدین و منافقین و دیگر جریان‌ها شکل گرفت و همچنان نیز بر دفاع از ارزش‌های انقلاب مصر خواهد بود./ خبرگزاری دانشجو
 
29
 




۲۲/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن