تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف نيمار: راموس يکي از بهترين هاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۴ (۸:۵۲ق.ظ)
اعتراف نيمار: راموس يکي از بهترين هاست موج - نيمار، ستاره برزيلي تيم بارسلونا، از سرخيو راموس به عنوان يکي از سرسخت ترين مدافعاني که در طول دوران بازي با آن مواجه شده است، نام برد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين مهاجم برزيلي در جريان پرسش و پاسخ خبرنگاران در پاسخ به سؤالي که سخت ترين مدافعي که مقابلش بازي کرده چه کسي بوده است، گفت:
گفتنش سخت است، مدافعان بزرگ بسيار زيادي وجود دارند. ماسکرانو، پيکه، تياگو سيلوا، سرخيو راموس - او مدافع وسط فوق العاده اي است. تعداد آنها زياد است.
نيمار همچنين از گلي که در تيم سانتوس به ثمر رساند و در سال 2011 برنده جايزه پوشکاش شد، به عنوان بهترين گل دوران بازي خود نام برد و گفت: من تاکنون گل هاي خاص زيادي به ثمر رسانده ام که براي زندگي حرفه اي ام قابل توجه بوده است و هرگز هيچ کدام از آنها را فراموش نخواهم کرد اما گلي که انتخاب خواهم کرد، مقابل فلامينگو به ثمر رسيد، گلي که برنده جايزه پوشکاش شد.
اين بازيکن 23 ساله سپس از زين الدين زيدان، روماريو و رونالدو به عنوان سه بازيکن بازنشسته اي که وي دوست داشت در کنار آنها بازي کند نام برده و گفت: از وقتي که بچه بودم، هميشه عاشق روبينيو بودم و افتخار بازي در کنار او را داشته ام - نه تنها در سانتوس، بلکه در تيم ملي برزيل هم بازي کرده ايم. من يکي از هواداران بزرگ روماريو هستم، او کسي است که خيلي دوست داشتم در کنارش بازي کنم. زيدان هم همين طور. من فقط يک بار توانستم در کنار رونالدو بازي کنم و آن در آخرين بازي ملي او براي برزيل بود اما دوست داشتم که بيشتر در کنار او بازي مي کردم. فکر مي کنم اين سه نفر، اصلي ترين کساني بودند که دوست داشتم کنارشان بازي کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن