تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809668976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی منطق عجیب نتانیاهو چشم کری را کور می‌کند!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وقتی منطق عجیب نتانیاهو چشم کری را کور می‌کند!
رژیم صهیونیستی شدیدا به دنبال اعمال نظرات خود بوده و بدون درنظر گرفتن مفاد برجام، کمر به رد آن بسته است.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان مذاکرات هسته‌ای وین، طرفین در حالی به پایتخت‌ها بازگشتند که علاوه بر دفاع و ارائه دادن توضیحات لازم در این زمینه اقدام به روشنگری می‌کنند.

اما این امر گویی برای آمریکا به گونه‌ای دیگر است؛ رژیم صهیونیستی نه تنها از متحد خود توضیح می‌خواهد بلکه شدیدا به دنبال اعمال نظرات خود بوده و بدون درنظر گرفتن مفاد برجام کمر به رد آن بسته است از سوی دیگر این روزها شاهد واکنش‌های قابل توجه مقامات عالی آمریکا به نتانیاهو هستیم.

"بی بی" که گویی حتی یک بار متن توافق را از نظر نگذرانده و در جلساتی که با وزیر امورخارجه آمریکا دارد هنگام گوش کردن به توضیحات "جان کری" تنهای ادعاهای بی اساس خود را در ذهن مرور کرده و توجهی به پرونده روی میز ندارد.


وقتی منطق نتانیاهو چشم کری را کور می‌کند!




وی در یک پیام ویدیویی با انتقاد از قرار دادن ۲۴ روز زمان در اختیار ایران برای دادن اجازه به بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تاسیسات اعلام نشده و مشکوک می‌گوید: می‌توانید تصورش را بکنید که ظرف ۲۴ روز قاچاقچیان مواد مخدر چه کار می‌توانند بکنند آنها به راحتی مواد را دفع کرده و نابود می‌کنند.

این اظهارات دقیقا صحه است بر این امر که رژیم صهیونیستی با تمام قوا به دنبال کارشکنی توسط لابی قدرتمند خود در کنگره بوده و به طور کلی حال خراب نخست وزیر این رژیم را به نمایش می‌گذارد.


وقتی منطق نتانیاهو چشم کری را کور می‌کند!



از سوی دیگر کری در واکنش به این سخنان در اقدامی معنادار همراه با پوزخند به اظهارات نتانیاهو گفت: با احترام بگویم ببینید مواد هسته‌ای شبیه به مواد مخدر نیست که بشود آنها را دفع و نابود کنید اثرات آن تا صدها و یا هزاران سال باقی می‌ماند.بیشتر

باقی ماندن اثرات مواد هسته‌ای امری بدیهی است که هر غیر متخصصی می‌داند و بیان شدن این امر در چنین شرایطی که بارها و بارها موضوعاتی فراتر از این از سوی طرفین توضیح داده شده جای تمسخر دارد و نتانیاهو با زدن چنین مثالی و منطق عجیب چشم کری را کور کرد.


وقتی منطق نتانیاهو چشم کری را کور می‌کند!


چندی پیش نیز اوباما رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با فرید زکریا، مجری معروف شبکه سی‌ان‌ ان گفت: نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در خصوص جوهره توافق هسته‌ای با ایران دچار اشتباه است.

اوباما به سی‌ان‌ان گفت: به یاد نمی‌آورم که در گذشته یک رهبر خارجی تا این حد که نتانیاهو در این مدت در امور آمریکا مداخله کرده تا جلوی توافق هسته‌ای با ایران را بگیرد، در امور آمریکا مداخله کرده باشد.



کنگره که اکثریت آن با جمهوریخواهان و مخالفان سیاسی دولت دموکرات برجام را با عنوان توافق بد می‌شناسد به همین جهت دولت اوباما به منظور دفاع از برجام علاوه بر ترتیب دادن دیدارها و نشست‌های گوناگون اعضای کابینه خود با نمایندگان کنگره، به براه اندازی سلسله سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های مختلف اقدام کرده است.

از سوی دیگر جان کری مدعی شد: آمریکا همچنان گزینه اقدام نظامی  درباره مسئله هسته‌ای ایران را روی میز دارد و باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اگر مجبور باشد از گزینه اقدام نظامی استفاده خواهد کرد. ما باید نخست گزینه دیپلماسی را با ایران به طور کامل پیگیری کنیم تا نیازی به استفاده از گزینه نظامی نباشد. گزینه‌ها همیشه در دسترس ما هستند. با این حال، باید نخست گزینه توافق هسته‌ای را پیگیری کنیم.بیشتر

بازار اظهارات عجیب و غریب با مصرف داخلی در این روزهای آمریکا بسیار داغ است؛ صرف نظر از متن فنی برجام، قدرت دیپلماسی ایران و نشان دادن گفت‌وگو به عنوان راه حل کار چیزی بود که راه دیگری را برای آمریکا باقی نگذاشته بود در نتیجه واقعیت امر این است که آنها برای کاهش جلوه قدرت دیپلماسی ایران گزینه نظامی روی میز را حتی بعد از رسیدن به جمع بندی مطرح می‌کنند.

گزارش از هدیه آقاپور

انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

حرف‌های زاکانی برایم سنگین بود/صحبت درگوشی با وی نداشتم
فرزند ظریف شاهد عقد فرزند جان کری نبوده
برجام سند محرمانه‌ ندارد/ نگرانی بازرسی از مراکز نظامی برطرف شد/ حضور ۱۵۰ بازرس آژانس با تأیید ایران/ تعهد ۱+۵ برای تأمین سوخت ۲۰ درصد رآکتور تهران
زاویه‌دار شدن منافع ملی و اقتصادی اسرائیل و آمریکا/ دهن‌کجی کنگره به مدریت جهانی با بلوف سیاسی
موضوع موشکی در قطعنامه یک الزام قطعی نیست/ پاسخ منفی کنگره اشتباه بزرگی خواهد بود





۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن