تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805838130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: با احترام براي حريف، پرسپوليس بزرگ ترين تيم ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۷ب.ظ)
سپاهان بهترين تيم ۵ سال اخير ايران محسوب مي‌شود برانکو: با احترام براي حريف، پرسپوليس بزرگ ترين تيم ايران است موج - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بدون شک سپاهان اصفهان بهترين تيم پنج سال اخير فوتبال ايران است.
به گزارش خبرگزاري موج، برانکو ايوانکوويچ در کنفرانس خبري پيش از ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و پرسپوليس اظهار داشت: بعد از حدود 10 سال به اصفهان آمده‌ام و مي‌دانم که ميهمان يک تيم بزرگ اصفهاني خواهم بود. بايد اعتراف کنم که ميهمان تيمي هستيم که بيش از پنج سال است، بهترين تيم ايران محسوب مي‌شود.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: بايد بگويم قهرماني فصل گذشته سپاهان با تلاش همکار خوبم حسين فرکي به دست آمد که چند سال در تيم ملي با او کار کرده‌ام.
برانکو با بيان اينکه احترام بسيار زيادي براي تيم سپاهان قائل هستم، خاطرنشان کرد: با تمام احترامي که براي تيم سپاهان قائلم، اما بايد بگويم پرسپوليس بزرگ‌ترين تيم ايران است و مطمئناً فردا نيز به دنبال اين هستيم که با نتيجه خوب اصفهان را ترک کنيم و اين نتيجه را به هواداران‌مان هديه بدهيم.
وي در مورد شکستش در بازي برگشت فصل گذشته مقابل سپاهان و حسين فرکي گفت: متأسفانه ما آن بازي را با بدشانسي و اشتباهات ساده خودمان واگذار کرديم. اميدوارم فردا از اين اشتباهات خبري نباشد. ما خوشحال هستيم که بايد در يک ديدار بزرگ به مصاف سپاهان برويم، چون اين يک دربي واقعي است و مطمئنم هواداران از آن لذت کامل را مي‌برند. ما به دنبال ارائه هرچه بهتر بازي و کسب نتيجه خوب هستيم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال که چه بازيکناني فردا براي پرسپوليس به ميدان مي‌روند خاطرنشان کرد: نمي‌توانم بگويم فردا چه کساني بازي مي‌کنند بلکه مي‌توانم بگويم غايبان ما چه کساني هستند. نوراللهي، مکاني، مسلمان، فاطمي و رحمتي به همراه کريم باقري در تهران ماندند تا تمرين کنند. هادي نوروزي هم به علت محروميت همراه ما نيست. البته اگر دوست داريد مي‌توانم ترکيب تيمم و يا حتي اسامي بازيکناني که ضربات آزاد را مي‌زنند، اعلام کنم.
برانکو در پاسخ به اين سوال که آيا سفر پرسپوليس به اصفهان با اتوبوس بهانه سرخپوشان بعد از شکست احتمالي مقابل سپاهان خواهد بود، خاطرنشان کرد: من هيچ وقت دنبال بهانه نيستم و حتي در بازي اول‌مان هم که پنج بازيکن اصلي را در اختيار نداشتيم بهانه نگرفتم. ما با اتوبوس به اصفهان آمديم، چون بهترين راه براي سفر به اين شهر بود. اتفاقاً ما اتوبوس خيلي لوکس و راحتي هم داريم.
وي ادامه داد: يک سؤال از شما دارم. چطور به اين اندازه مطمئن هستيد که فردا مقابل سپاهان شکست مي‌خوريم و پيش‌بيني مي‌کنيد من بعد از بازي بخواهم بهانه بياورم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره اينکه ايمان صادقي، دروازه‌بان جديد پرسپوليس در ديدار مقابل استقلال خوزستان اشتباهات زيادي انجام داد و آيا اکنون براي اين بازي آماده است يا خير، گفت: درست است که ايمان اشتباهات زيادي کرد، اما او دروازه‌باني جوان به حساب مي‌آيد. اين يک واقعيت است که صادقي حتي در 10، 15 سال آينده زندگي ورزشي خودش هم باز اشتباه‌ خواهد کرد، اما اکنون به لحاظ روحي شرايط بسيار خوبي دارد. اعتمادبه‌نفس صادقي برگشته و انگيزه‌اش کامل است.
برانکو ادامه داد: فکر نمي‌کنم در دنيا آدمي وجود داشته باشد که در زندگي‌اش اشتباه نکرده باشد. اميدوارم از اشتباهات‌مان درس بگيريم و طبيعي است صادقي هم در تمرينات اشتباهاتش را برطرف کند.
وي در واکنش به اينکه در ابتداي صحبت‌هايش اعلام کرد که پرسپوليس تيم بزرگي است و مبناي او براي بزرگي چه بوده اظهار داشت: بزرگي يک باشگاه را تاريخ، تعداد هواداران و کارکنان (پيشکسوتان و ورزشکاران) و غيره نشان مي‌دهند. اين نشان‌دهنده بزرگي يک تيم و باشگاه است که پرسپوليس تمام اين معيارها را دارد. من در ابتداي صحبت‌هايم گفتم که سپاهان در پنج سال اخير بيشترين افتخارات را کسب کرده و بهترين تيم ايران بوده است. در کنار سپاهان و پرسپوليس، استقلال هم تيم بزرگي است.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تأکيد کرد: آن چيزي که اکنون بايد موجب فخر ما شود اين است که هفت هشت تيم در ليگ ايران با يکديگر همسطح هستند و هر کدام با توجه به معيارهايي که دارند مي‌توانند گزينه جدي براي قهرماني باشند، اما نبايد فراموش کنيم پرسپوليس بالاي 30 ميليون هوادار دارد و اين بزرگي پرسپوليس را نشان مي‌دهد. اگر به نتايج گذشته هم نگاهي بياندازيم پرسپوليس بيشترين قهرماني را کسب کرده و جدا از نتايج چند سال اخير بهترين نتايج را گرفته است.
برانکو گفت: اينجا بايد به باشگاه سپاهان و در رأس آن اصغر باقريان که مديرعامل اين باشگاه است، تبريک بگويم. به اين دليل که سپاهان در اين چند سال نتايج خوبي کسب کرده و دوستان من که در اين باشگاه سابقه مربيگري دارند و جزو دوستانم محسوب مي‌شوند هميشه از سپاهان تعريف و تمجيد کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن