تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802906405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکانی: پرسپولیس واقعی را جلوی سپاهان ببینید/درحال حاضر بهترین تیم ایران ما هستیم!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مکانی: پرسپولیس واقعی را جلوی سپاهان ببینید/درحال حاضر بهترین تیم ایران ما هستیم! ورزش > لیگ برتر - پس از اشتباه محرز ایمان صادقی در بازی با استقلال خوزستان، سوشا مکانی دروازه‌بان اول پرسپولیس از همتای خود دفاع کرد.


خبرورزشی نوشت: سوشا در صفحه شخصی خود نوشت: «همه می‌توانند اشتباه کنند چون همه انسان هستند. تنها کسی که اشتباه نمی‌کند فقط خداست...»
چه شد كه از ايمان صادقي در اينستاگرام حمايت كردي؟
وظيفه‌ام بود اين كار را انجام بدهم. اين اشتباهات ممكن است براي هركسي پيش بيايد و ايمان بايد بلند شود، برخيزد و دوباره شروع كند. او بايد بداند همه ما همبازيان پشت او هستيم. چه شد كه در صحنه گل استقلال خوزستان به جاي توپ سايه آن را زد؟
باور كنيد درست نديدم ولي فكر كنم ايمان چپ‌پاست و با پاي راست خيز برداشت و... البته اين اتفاقات در فوتبال طبيعي است و نبايد يك بازيكن را نابود كرد. شنيدي ايمان صادقي حدود 20 دقيقه در رختكن گريه كرده است؟
اين مسئله تعصب ايمان صادقي را نشان مي‌دهد. واقعاً شرايط سختي را تجربه كرده و او را خوب درك مي‌كنم. اميدوارم او بتواند بازي با استقلال خوزستان را هر چه زودتر فراموش كند. شرايط خودت چطور است؟
تشنه بازي هستم. خيلي دلم مي‌خواهد براي پرسپوليس مثمرثمر باشم و متأسفانه به دليل اتفاقي كه در آن مقصر هم نبودم بايد سه هفته از ليگ برتر دور باشم. ولي بعضي‌ها معتقدند تعصب بيش از حد سوشا مكاني 5 امتياز را در همين ابتداي فصل از پرسپوليس گرفت.
من فقط عدد 6 را نشان دادم. اتفاقات بدتري هم مي‌افتد ولي كسي عكس‌العمل به آن نشان نمي‌دهد. نمي‌دانم چه بگويم ولي به نظرم پرسپوليس مظلوم است. از لحاظ بدني آماده هستي؟
باور كنيد در بهترين شرايط بدني خودم به سر مي‌برم و منتظر فرصت هستم تا اين آمادگي را نشان بدهم. به نظر مي‌رسد پرسپوليس در وضعيت خوبي به سر نمي‌برد؟
اتفاقاً عكس شما فكر مي‌كنم. به نظر من پرسپوليس در حال حاضر بهترين تيم ايران است. لابد بازي روز جمعه استقلال تهران مقابل ملوان را نديدي كه چنين ادعايي داري؟
نه، فرقي نمي‌كند! كاري هم با استقلال و ساير تيم‌ها ندارم و بازهم مي‌گويم پرسپوليس بهترين تيم ايران است. پرسپوليس يك تساوي و يك شكست را تجربه كرده است. برچه اساسي اين حرف را مي‌زني؟
ما به موقع بدنسازي را آغاز كرديم و اردوي خوبي هم در تركيه داشتيم. شك ندارم به زودي بدن بچه‌ها ول مي‌كند و بهترين نمايش را به اجرا مي‌گذاريم. شما بازي استقلال خوزستان را ملاك قرار ندهيد. هواي گرم و گرد و غبار اجازه نداد بچه‌ها كارشان را انجام بدهند و از همين هفته پرسپوليس را مشاهده كنيد. يعني پرسپوليس مي‌تواند در اصفهان، سپاهان را شكست بدهد؟
دل من يكي روشن است. همان‌طور كه گفتم ما بهترين تيم ايران هستيم و پرسپوليس واقعي را جلوي سپاهان خواهيد ديد. آيا برانكو مي‌تواند تيم را جمع كند؟
تيم ما مشكلي ندارد كه بخواهد جمع و جورش كند. مطمئن هستي؟!
بله تازه دو هفته است كه ليگ شروع شده و نبايد پيش‌داوري كنيم. همان‌طور كه گفتم ذوب‌آهن هر 2 بازي اول خود را باخته است. آيا اين تيم بد است؟ يا اينكه مشكلي دارد؟ به شخصه معتقدم هفته‌هاي اول ليگ را نبايد ملاك قرار داد. شانسي براي بخشش آخرين جلسه محروميت خود قائل هستي؟
نه، ديگر به اين مسئله فكر هم نمي‌كنم. همه چيز را به مسئولان باشگاه واگذار كردم. اگر قرار بر بخشش يا كاهش محروميت بود بايد زودتر اين اتفاق مي‌افتاد و... بگذريم. اصلاً دوست ندارم در اين رابطه حرف بزنم. فقط مي‌گويم پرسپوليس مظلوم است، خيلي هم مظلوم!
43 43  

کلید واژه ها: باشگاه پرسپولیس -




یکشنبه 18 مرداد 1394 - 15:44:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن