تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815753444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد کمک يونيسف به پاکستان در پرونده رسوايي بزرگ آزار کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴۳ب.ظ)
پيشنهاد کمک يونيسف به پاکستان در پرونده رسوايي بزرگ آزار کودکان موج - تاکنون بيش از 280 کودک از سوي يک گروه تبهکاري در پاکستان ربوده شده اند و از فيلم سوءاستفاده از آنان به عنوان ابزاري براي باج گيري از خانواده هايشان استفاده مي شود.
به گزارش خبرنگار حقوقي-قضايي موج، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (يونيسف) به مقامات پاکستان براي بررسي گزارش هاي موارد رو به گسترش سوءاستفاده از کودکان و نقض گسترده حقوق بشري کودکان در منطقه قصور اين کشور پيشنهاد کمک داده است.
در بيانيه اي که از سوي فيليپ کاري، مدير منطقه جنوب آسياي يونيسف صادر شده، گزارش هاي اخير مبني بر سوءاستفاده جنسي از کودکان در منطقه قصور پاکستان که سال هاست ادامه دارد، وحشتناک توصيف شده و بايد کودکان آسيب ديده و خانواده هاي آنها مراقبت و کمک هاي مورد نياز را دريافت کنند.
وي افزود: کودکان نبايد از خشونت، سوءاستفاده يا بهره کشي رنج ببرند. جنايات وحشتناک در قصور، نشان مي دهد که چگونه همه ما بايد تلاش بيشتري کنيم تا از کودکان در برابر چنين سوءاستفاده هايي مراقبت کنيم. يونيسف، آماده گسترش همکاري هاي خود با مقامات محلي و کشوري پاکستان براي افزايش تلاش ها است تا هيچ کودکي از اين دردهاي وحشتناک رنج نبرد.
اين درخواست در حالي مطرح مي شود که مقامات پاکستاني در حال بررسي گزارش اتهامات وارده به گروهي از تبهکاران هستند که از سال 2006 ميلادي، در مجموعه اي از جرايم کيفري بيش از 200 کودک را مورد آزار جنسي قرار داده اند.
به دنبال شکايت والدين صدها نفر از کودکان در شهر قصور در ايالت پنجاب مبني آزار جنسي آنان از سوي يک باند بزرگ فساد اخلاقي، پليس اين ايالت روز گذشته موفق شد هفت نفر از اعضاي اين باند 25 نفره را شناسايي و دستگير کند.
بر پايه گزارش پليس پنجاب، خانواده ها شکايت کرده اند و اين باند بزرگ فساد اخلافي با ربودن کودکان دختر و پسر و تعرض جنسي به آنان، اقدام به اخاذي از والدين در برابر آزادي فرزندانشان مي کرده است. تاکنون روشن شده است که بيش از 280 کودک از سوي اين گروه ربوده شده اند و از آنان به عنوان ابزاري براي باجگيري از خانواده هايشان استفاده شده است.
افراد دستگير شده، به جرم خود اعتراف کرده اند و پليس آنان را در اختيار دستگاه قضايي قرار داده است. افراد دستگير شده اعتراف کرده اند که از سال 2007 تاکنون بيش از 400 فيلم از اين کودکان تهيه کرده اند و از آن به عنوان وسيله اي براي باجگيري از والدين کودکان استفاده کرده اند.
بسياري از خانواده ها براي مخفي نگه داشتن اين موضوع، تلاش کردند که به طور پنهاني باج را بپردازند و بي سر و صدا و بدون دخالت پليس مشکل را حل کنند.
يونيسف اعلام کرده است همکاري نزديکي با مقامات پاکستاني براي جلوگيري از آزار کودکان و واکنش به مسائل آنها مانند خشونت جنسي و سوءاستفاده دارد و همچنين از تلاش هاي پاکستان براي مقابله با موضوع سوءاستفاده از کودکان مانند امضاي بيانيه اقدام "ما محافظت مي کنيم" براي پايان دادن به بهره کشي جنسي از کودکان در اينترنت به همراه کشورهاي ديگر استقبال مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن