تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار مسکن امسال رونق مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۱ب.ظ)
رئيس اتاق تعاون ايران: بازار مسکن امسال رونق مي‌گيرد موج - رئيس اتاق تعاون ايران گفت: با توجه به رفع تحريم‌ها پيش‌بيني مي‌شود امسال، سال رونق بازار مسکن در کشور باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، بهمن عبداللهي در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان گفت: با توجه به اينکه سالانه يک تا ۱.۵ ميليون مترمربع مسکن در کشور ساخته مي‌شود، لذا مي‌توان با ساخت اين تعداد مسکن حدود ۲ ميليون فرصت شغلي در کشور ايجاد کرد.
رئيس اتاق تعاون ايران فعاليت تعاوني‌ها را در ساخت مسکن قابل قبول دانست و گفت: ممکن است برخي از کاستي‌ها وجود داشته باشد، اما؛ در جمع عملکرد اين بخش قابل قبول است. هم اکنون به دليل توليد متنوع صنايع ساختماني در کشور کيفيت توليدات اين نوع صنعت در کشور ارتقا يافته و پيشرفت خوبي از اين محل ايجاد شده است.
وي از برگزاري نمايشگاه بين المللي توليدات تعاوني‌ها در آنتالياي ترکيه خبر داد و گفت: اتاق تعاون جمهوري اسلامي ايران هم در اين نمايشگاه که آبان امسال برگزار مي‌شود، حضور خواهد يافت. همچنين نمايشگاه توانمندي‌هاي توليدي تعاوني‌ها در هفته تعاون در شهريور امسال برگزار مي‌شود.
عبداللهي افزود: استقبال شرکت‌هاي خارجي و داخلي پس از رفع تحريم‌هاي ظالمانه عليه ايران همچنين بازديد مردم از غرفه‌هاي نمايشگاه صنعت ساختمان نسبت به سال هاي گذشته افزايش يافته است.
رئيس اتاق تعاون ايران با بيان اين که نمايشگاه امسال در زميني به مساحت ۵۳ هزار مترمربع برگزار شده در حاليکه تقاضاي شرکت‌ها براي ۱۱۵ هزار مترمربع بود، افزود: در صورتي که شرايط مهيا شود نمايشگاه صنعت ساختمان در سال‌هاي آتي در محلي که به همين مناسبت در نزديکي بهشت زهرا در نظر گرفته شده، برپا خواهد شد که مساحت آن حدود ۲۰۰ هزار مترمربع است.
وي ادامه داد: همچنين حجم ترافيک براي رسيدن به نمايشگاه باعث شده که خيابان‌هاي اطراف نمايشگاه با ترافيک سنگيني مواجه شود. از ۱۵ نمايشگاه صنعت ساختمان که تاکنون در کشور برگزار شده ۱۰ مورد آن توسط اتاق تعاون ايران برگزار شده است.
عبداللهي تعداد شرکت‌هاي غربي در نمايشگاه امسال را ۱۸۰ شرکت عنوان کرد و گفت: ۲۵ کشور خارجي و در کل ۸۹۰ شرکت داخلي و خارجي در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان حضور دارند.
وي رشد شرکت‌ها در نمايشگاه ياد شده را ۴۷.۵ درصد عنوان کرد و گفت: بسياري از شرکت‌هاي خارجي که در اين نمايشگاه حضور دارند به دليل رفع تحريم‌ها از بازار ايران استفاده کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن