تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804008080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکود در بخش‌هاي مختلف مسکن اختلال ايجاد کرد/وام خريد مسکن فقط موجب رونق دلالي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۷ق.ظ)
رکود در بخش‌هاي مختلف مسکن اختلال ايجاد کرد/وام خريد مسکن فقط موجب رونق دلالي مي‌شود موج - رئيس کانون سراسري انبوه‌سازان با انتقاد از ادامه رکود بازار مسکن، گفت: رکود در بخش‌هاي مختلف مسکن اختلال ايجاد کرده و کارخانه‌هايي که از سرمايه ملي کشور تشکيل شده‌اند، به دليل رکود با مشکل مواجه هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، جمشيد برزگر، رئيس کانون سراسري انبوه‌سازان، با بيان اين که مسکن روستايي نسبت به مسکن شهري رونق بيشتري دارد، اما؛ رکود بخش مسکن در شهرها بسيار شديد است، گفت: وام خريد مسکن موجب رونق دلالي مي‌شود.
وي با بيان اين که تيم اقتصادي دولت بايد از بخش خصوصي حمايت کند، افزود: بخش خصوصي نياز به حمايت واقعي دولت دارد، ضمن اين که حدود 40 درصد از مردم اجاره‌نشين هستند که بايد براي تأمين مسکن آن‌ها چاره‌اي انديشيد.
رئيس کانون سراسري انبوه‌سازان با اشاره به اين که ادامه رکود مسکن، حاشيه‌نشيني و سکونتگاه‌هاي غيررسمي را افزايش مي‌دهد، گفت: بارها اعلام کرده‌ايم که همان‌طور که طرح تحول سلامت براي مردم نياز است، مسکن هم به‌عنوان يکي از نيازهاي اساسي مردم بايد مورد توجه دولت قرار گيرد که در اين راه بايد توليد مسکن تقويت شده و از بخش خصوصي حمايت کرد.
برزگر تصريح کرد: قوانين خوبي در کشور وجود دارد که به درستي اجرايي نمي‌شود. در همين حال، قوانين دست و پاگير، بخش خصوصي را با مشکل مواجه کرده است در حالي که بخش مسکن با 300 شغل مرتبط است، اما؛ اين قوانين اجازه رونق را به بازار نمي‌دهد.
رئيس کانون سراسري انبوه‌سازان با تأکيد بر اين که در 10 سال گذشته بخش مسکن رها شده است، افزود: متأسفانه وزير هم نتوانسته مشکل وام‌دهي بانک‌ها را حل کند و همچنان بانک‌ها از پرداخت تسهيلات به ساخت مسکن خودداري مي‌کنند.
برزگر ادامه داد: تيم اقتصادي دولت بايد برنامه‌ريزي داشته باشد تا شاهد فروش واحدهاي توليدي باشيم، چراکه؛ خريداران وقتي به سازندگان مراجعه مي‌کنند، مي‌پرسند که آيا اين واحد تسهيلات مسکن دارد يا نه؟
وي با انتقاد از عدم همکاري بانک‌ها در پرداخت تسهيلات بافت فرسوده به سازندگان، گفت: در صورتي که قانون مصوب براي پرداخت وام به بافت فرسوده وجود دارد، اما؛ بانک‌ها اهميت نمي‌دهند و راضي به پرداخت وام نيستند.
رئيس کانون سراسري انبوه‌سازان با اشاره به کاهش 60 درصدي صدور پروانه‌هاي ساختماني در بهار امسال، گفت: مسکن روستايي نسبت به مسکن شهري رونق بيشتري دارد، ام؛ا رکود بخش مسکن در شهرها بسيار شديد است.
وي با اشاره به اين که بانک مرکزي با پرداخت وام خريد موافقت کرد، اما؛ همچنان به ساخت وام نمي‌دهد، گفت: وام خريد مسکن فقط موجب رونق دلالي مي‌شود، در حالي که بايد اين وام به سازنده تعلق گيرد و قابل انتقال به خريدار باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن