تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بواتنگ: دفاع از عنوان قهرماني‌ دشوار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۱۸ب.ظ)
بواتنگ: دفاع از عنوان قهرماني‌ دشوار است موج - مدافع مياني بايرن مونيخ با اشاره به اين که تمايل دارد مابقي دوران حرفه‌اي خود را در اين تيم بماند، گفت که باواريايي‌ها مي‌توانند اين فصل فاتح ليگ قهرمانان اروپا شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، ژروم بواتنگ که پس از سال ۲۰۱۱ که از منچسترسيتي به بايرن مونيخ پيوست، با اين تيم سه عنوان قهرماني در بوندس‌ليگا و يک قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در اينجا احساس راحتي زيادي مي‌کنم و به نظرم در بايرن پيشرفت خوبي داشته‌ام. در فوتبال نمي‌شود حدس زد که چه اتفاقي خواهد افتاد، ولي مي‌توانم تصور کنم که در بايرن از دنياي بازيگري خداحافظي خواهم کرد.
وي افزود: من با بايرن مي‌توانم هويت بگيرم و از اين که مي‌توانم در اين تيم بازي کنم، خوشحالم. ما پتانسيل قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا و ديگر رقابت‌ها را داريم. البته تيم‌هاي ديگر هم شانس قهرماني دارند و همانند هميشه رقابت نزديکي براي تصاحب عناوين قهرماني خواهد بود.

بايرن مونيخ، فصل گذشته در حالي براي سومين سال متوالي قهرمان بوندس‌ليگا شد که ولفسبورگ رقابت نزديکي با شاگردان پپ گوارديولا داشت، ولي؛ بواتنگ بر اين باور است که در فصل ۱۶-۲۰۱۵ کار باواريايي‌ها براي دفاع از عنوان قهرماني‌شان دشوار است.
مدافع مياني باواريايي‌ها در اين باره اظهار داشت: به نظرم بورسيا دورتموند اين فصل مجدداً قدرت خواهد گرفت. بورسيا مونشن‌گلادباخ و بايرلورکوزن هم تيم‌هاي خوبي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن