تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803367292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به هيچ عنوان اجازه تضعيف قدرت دفاعي‌مان را نمي‌دهيم/ طبق قطع‌نامه قدرت موشکي ما تهديد نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۱۳ب.ظ)
روحاني: به هيچ عنوان اجازه تضعيف قدرت دفاعي‌مان را نمي‌دهيم/ طبق قطع‌نامه قدرت موشکي ما تهديد نمي‌شود موج - رئيس جمهور گفت: امنيت مدنظر ما تنها در بحث جنگ نيست و منظور از آن ايجاد فضاي امن براي فعاليّت اقتصادي، اجتماعي و سياسي است و امروز اين فضا از هر زمان ديگري نسبت به سال‌هاي گذشته امن‌تر است و اجراي توافق و قطع‌نامه شوراي امنيت نه تنها مشکلي را براي امنيت ملي و قدرت دفاعي ما ايجاد نمي‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در ادامه سخنان تلويزيوني رئيس جمهور، وي خاطرنشان کرد: من اينجا مي‌خواهم به ملّت ايران عرض کنم که اينکه در گوشه و کنار گفته مي‌شود دولت تدبير و اميد به دنبال اقتصاد و مهار تورم و به دنبال رفع مسئله رکود و همچنين بهداشت و درمان و به دنبال سياست خارجي است، اما به دنبال تقويت بنيه دفاعي نيست، بايد در اين رابطه به ملّت بگويم، ما در سلاح‌هاي استراتژيک و تقويت بنيه دفاعي، کاري که دولت در اين 2 سال انجام داده به اندازه 80 درصد 10 سال قبل است.
وي ادامه داد: در زمينه هسته‌اي نيز اولين تست مکانيکي (IR8) که بزرگ‌ترين دستاورد ماست در اين دولت انجام شده است.
رئيس جمهور اظهارداشت: ما در بحث امنيت ملي بسيار حساس هستيم و يکي از دستاوردهاي توافق امنيت ملي ماست، البته کشور ما هيچ‌گاه از تهديد نمي‌هراسد، اما کشوري که در سال‌هاي گذشته شبح تهديدي براي اين مردم بود، امروز با اين توافق نه شبح تهديد است و امنيت ملي ما به مراتب بهتر از گذشته است.
روحاني خاطرنشان کرد: امنيت مدنظر ما تنها در بحث جنگ نيست و منظور از آن ايجاد فضاي امن براي فعاليّت اقتصادي، اجتماعي و سياسي است و امروز اين فضا از هر زمان ديگري نسبت به سال‌هاي گذشته امن‌تر است و اجراي توافق و قطع‌نامه شوراي امنيت نه تنها مشکلي را براي امنيت ملي و قدرت دفاعي ما ايجاد نمي‌کند، بلکه در همين قطع‌نامه تحريم تسليحاتي ما به محدوديت تبديل شده، آن هم براي 5 سال که حتي به‌صورت موردي ما مي‌توانيم معامله داشته باشيم که اين امر با مقرراتي که در قطع‌نامه آمده انجام مي‌شود و در بحث موشکي نيز دوره آن محدود شده است.
وي ادامه داد: در عين حال اين قطع‌نامه هيچ‌گونه محدوديتي براي ما ايجاد نمي‌کند. بيانيه جمهوري اسلامي ايران بعد از اين قطع‌نامه به صراحت عنوان کرده که ما به هيچ عنوان امنيت ملي و قدرت دفاعي‌مان را اجازه نخواهيم داد تضعيف شود و طبق اين قطع‌نامه قدرت موشکي ما نيز تهديد نمي‌شود؛ چراکه اين قطع‌نامه مي‌گويد موشکي که ديزاين شده و براي حمل کلاهک هسته‌اي طراحي شده باشد. ما که هيچ وقت چنين ديزايني نداريم و نخواهيم داشت؛ چراکه به دنبال بمب هسته‌اي نيستيم.
رئيس‌جمهور اظهار داشت‌: اين درحالي است که در قطع‌نامه‌هاي قبلي (قطع‌نامه 1929) آمده بود اگر موشکي امکان و توان حمل کلاهک هسته‌اي را داشته باشد، ممنوع است و امروز اين لفظ نيامده که اين توان را داشته باشد، آمده اگر طراحي شده باشد، بنابراين هيچ‌گونه نگراني وجود ندارد. اين يک موفقيت بسيار خوب است که ملّت بزرگ ما با هدايت‌هاي مقام معظم رهبري کسب کرده است.
روحاني خاطرنشان کرد: اين دولت از آغاز در شرايط تحريم به دنبال حل‌وفصل مسائل اقتصادي بود. يکي از دلايل پيروزي ما در اين مذاکرات همين است، اگر ما در دوران مذاکرات نمي‌توانستيم تورم را کاهش دهيم در مذاکرات پيش نمي‌رفتيم و دشمن اميدوار مي‌ماند و مي‌گفت که تحريم‌ها اثر دارد و اگر اين تورم افزايش پيدا مي‌کرد، به هيچ عنوان در مذاکرات پيروز نمي‌شديم.
وي افزود: من به مردم قول داده‌ام که تا پايان اين دولت که با حمايت مردم به تورم يک رقمي پايدار خواهيم رسيد که آرزوي 40 ساله اين مردم است. در زمينه رشد اقتصادي نيز البته ما امسال به خاطر کاهش قيمت نفت و تحريم خيلي تحت فشار بوديم و سال آينده شرايط ما تغيير خواهد کرد و ما مي‌توانيم از اين مشکلات عبور کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن