تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803077962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت بازدید نماینده مردم دماوند در مجلس از دفتر در بام ایران + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گرامیداشت روز خبرنگار صورت گرفت
بازدید نماینده مردم دماوند در مجلس از دفتر خبرگزاری فارس در بام ایران + تصاویر
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در گرامیداشت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس در شهرستان دماوند بازدید کرد.

خبرگزاری فارس: بازدید نماینده مردم دماوند در مجلس از دفتر خبرگزاری فارس در بام ایران + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس در گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری فارس شهرستان دماوند حضور پیدا کرد. حمیدرضا مشهدی‌عباسی در این بازدید با روند فعالیت، تولید و انتشار اخبار توسط خبرنگاران دفتر خبرگزاری فارس دماوند آشنا شد و از قسمت‌های مختلف تحریریه این دفتر بازدید کرد. نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس در دیدار با خبرنگاران فارس، ضمن تبریک روز خبرنگار و خدا قوت با آنها به گفت‌وگو نشست. مشهدی‌عباسی با تأکید بر اینکه تنها یک روز برای تجلیل از خبرنگاران کم است، اظهار داشت: با توجه به زحماتی که آنها در زمینه اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار می‌کشند، ضروری است تا یک هفته‌ای همچون گرامیداشت هفته معلم برای تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه خبری پیش‌بینی شود. وی ادامه داد: باید همواره از خبرنگاران به عنوان قشر زحمت‌کش جامعه تقدیر و قدردانی شود و مشکلات و مسائل آنها مورد بررسی قرار گیرد تا آنها بدون دغدغه بتوانند به تولید اخبار و رفع مشکلات موجود در جامعه بپردازند. نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم اطلاع‌رسانی نقش برجسته‌ای در توسعه کشور دارند، گفت: آنها می‌توانند با جریان‌سازی در جامعه نقش مؤثری را در هدایت امور فرهنگی و سیاسی ایفا کنند. مشهدی‌عباسی بیان کرد: خبرنگاران در پوشش خبری پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و راهپیمایی‌های مختلف نقش حایز اهمیتی داشتند. وی در ادامه با تأکید بر اطلاع‌رسانی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: امروز خبرگزاری‌ها و مطبوعات می‌توانند در معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان نقش ارزنده‌ای داشته باشند. نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس ضمن گلایه از عملکرد شبکه تهران در خصوص انعکاس اخبار شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: متأسفانه به ظرفیت‌های شهرستان‌ها در این شبکه پرداخته نمی‌شود، در صوتی که دیگر شبکه‌های استانی فرصت بیشتری برای معرفی استان خود پیش‌بینی کرده‌اند. مسئول دفتر خبرگزاری فارس شهرستان دماوند نیز در این دیدار اظهار داشت: دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در این شهرستان به همت نیروهای جوان خود توانسته است به خوبی در مجامع خبری استان تهران بدرخشد و در زیر مجموعه دفاتر خبرگزاری فارس شرق استان تهران نیز رتبه نخست را در تولید خبر و محتوا به خود اختصاص داده است. مهدی مرادی با بیان اینکه با حمایت ویژه سرپرست خبرگزاری فارس شمال و شرق استان تهران و برخی از مسئولان شهرستان دماوند فضای خوبی برای خبرنگاران دفتر فارس دماوند به وجود آمده است، گفت: درصدد هستیم تا بتوانیم به ظرفیت‌هایی همچون اخبار اتحادیه‌ها و هیئت‌های ورزشی که تاکنون به آنها پرداخته نشده است، بپردازیم و مشکلات و قابلیت‌های آنها را معرفی کنیم. وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش دیگر مسئولان شهرستان دماوند در راستای توسعه روزافزون این شهرستان گام برداریم.





انتهای پیام/67015/

94/05/21 - 15:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن