تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819666351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت 190 اثر از چهارمحال و بختیاری در جشنواره تولیدات


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ثبت 190 اثر از چهارمحال و بختیاری در جشنواره تولیدات استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت :حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری تلاش کرده در چهارمین دوره جشنواره تولیدات حوزه‌های هنری استان‌های سراسر کشور حضوری موثر داشته باشد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان ،حجت الله شیروانی افزود :در آثار ارسالی به جشنواره چهارم نسبت به جشنواره‌های گذشته کیفیت آثار ارسالی اهمیت بالایی داشته و با نگاه کیفیت محور سعی برآن بوده آثار ارسالی در بخش‌های مختلف از کیفیت مطلوب هنری و مفهومی برخوردار باشند .
به گفته وی بیشترین آثار ارسالی حوزه هنری استان را هنرهای تجسمی با 153 اثر نقاشی ،نگارگری ،کاریکاتور،عکاسی ،طراحی ،خوشنویسی،حجم،تصویر سازی ،گرافیک ،پژوهش و کتاب تالیفی به خود اختصاص داده است.
رئیس حوزه هنری افزود:این حوزه با دو کتاب "ماندن و رفتن" و "اسم نداشتم "از هنرمندان داستان نویس و شاعر استان به همراه دو نمایش و 18 فیلم کوتاه تولید شده حوزه هنری در جشنواره حضور دارند.‏
شیروانی اظهار داشت اثر "اورحی گنگ زبون"با گویش محلی دهکردی استان نیز در بخش محصولات فرهنگی در جشنواره حضور دارد و دو اثر "دادا خسرو" و "خاطرات خیس"نیز به بخش ادبیات پایداری جشنواره ارسال شده است .
به گفته وی 13 اثر موسیقی محلی و مقامی شامل 5 آلبوم موسیقی و 5 گروه موسیقی محلی و سنتی به همراه سه اجرای تک نوازی نیز در بخش موسیقی جشنواره حضور دارند .
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود:جشنواره تولیدات به عنوان بزرگ ترین رویداد هنری حوزه هنری فرصتی است برای آشنایی با رویداد های هنری دیگر استان ها وهمچنین تبادل نظر هنرمندان و مدیران جهت رشد و تعالی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر کشور برای پیشبرد اهداف بالای حوزه هنری انقلاب اسلامی .
گفتنی است ،چهارمین دوره جشنواره تولیدات استانی حوزه های هنری 7 الی 9 مهر ماه 1394 به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود .

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 21 مرداد 1394 - 14:36:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن