تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی دریایی به یگان‌ها و تجهیزات جدید مجهز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امیر سیاری: نیروی دریایی به یگان‌ها و تجهیزات جدید مجهز می‌شود خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجهیز نیروی دریایی به یگان‌ها و تجهیزات جدید شامل ناو موشک انداز، ناوشکن جدید و یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی در سال 94 و گفت: این اقدام مهم که نشانگر خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تامین تجهیزات دفاعی دریایی است، قطعا جهانیان را بار دیگر متعجب خواهد کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد ساعت 12:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در جریان بازدید از توانمندی‌ها و دستاوردهای جدید بخش‌های مختلف صنایع الکترونیک شیراز اظهار کرد: این دستاوردها شامل محصولات راداری و سوناری، تجهیزات رزمی آبی اعم از زیر آب، سطح آب و بالای دریا و ساحل است. وی همچنین گفت: این تجهیزات درون ناوهای موشک انداز، ناوشکن‌ها، ناوهای پشتیبانی زیر دریایی‌ها و وسایل و تجهیزات پروازی جمهوری اسلامی ایران کاربرد دارد. امیر سیاری توانمندی و تخصص متخصصان صنایع الکترونیک شیراز را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: پیشرفت‌های این صنعت در شیراز با رشدی جهشی پیش می‌رود. فرمانده نیروی دریایی در پایان صنایع الکترونیک شیراز را یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین منابع تامین تجهیزات نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران برای حضور در دریای آزاد دانست. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن