تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند
استاندار گیلان در بازدید از توانمندی های نظامی ناوگان شمال که با حضور فرمانده ی نیروی دریایی ارتش برگزار شد گفت: توانمندی های عالی نیروهای مسلح، پشتوانه ی اقتدار تیم مذاکره کننده ی هسته ای در وین بود.

ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان دکتر نجفی با قدردانی از تدابیر فرمانده ی کل ارتش و تلاش های خالصانه فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : ملت ایران به نیروی دریایی راهبردی ارتش افتخار می کند.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی بواسطه ی حمایت های ارزشمند و بی نظیر رهبر معظم انقلاب از صلابت و اقتدار روز افزون و پیشرفت مداوم و مستمر برخوردار است گفت : حضور نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد و اقیانوس ها موجب برخورداری صلح و ثبات در منطقه و امنیت راههای دریای و کشتیرانی است.
دکتر نجفی خاطر نشان کرد : حضور مقتدرانه ی نیروی دریایی در دریای صلح و دوستی نیز موجب حفظ آرامش و امنیت برای همگان است.
فرمانده ی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با اشاره به گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش های کشورهای ساحلی خزر در روسیه در ماه گذشته گفت : جمهوری اسلامی ایران همواره تأکید دارد که خزر دریای صلح و دوستی است و امنیت این دریا فقط با همکاری کشورهای منطقه برقرار می شود.
امیر دریادار سیاری گفت : در این گردهمایی پیش نویس توافقنامه ای برای همکاری در زمینه های مختلف درخصوص برقراری امنیت خزر نوشته شده است تا در نشست سران کشورها بررسی گردد.
گفتنی است : در پایان این نشست فرمانده ی نیروی دریایی ارتش با اهدای لوح تقدیر و نمادی از ناوشکن دماوند از استاندار گیلان به پاس حمایت های وی از نیروی دریایی قدردانی کرد.
 





۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن