تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813303728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري‌ هنگام تقسيم اموال سرقتي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دستگيري‌ هنگام تقسيم اموال سرقتي
سه سارق زورگير كه در حال تقسيم اموال دزدي بودند، فكر نمي‌كردند كه هوشياري يكي از همسايه‌ها آنها را گرفتار كند.


به گزارش خبرنگار ما، نيمه شب چهارم مردادماه كه مردي از خيابان بروجردي در منطقه پيروزي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و گفت كه سه پسر جوان مشغول خالي كردن اشياي داخل كيف‌هاي زنانه هستند و احتمال مي‌دهد كه آنها سارق باشند. با نشاني‌هايي كه اين مرد در اختيار پليس گذاشت، مأموران كلانتري 110 شهدا راهي محل شدند و سه پسر جوان را به همراه دهها كيف زنانه بازداشت كردند. آنها در همان محل به سرقت كيف‌ها اقرار كردند.
بعد از آنكه كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي مأمور رسيدگي به پرونده شدند، هويت سه متهم، مصطفي 25 ساله، بهمن 35 ساله و محمدحسين 21 ساله شناسايي شد.
بررسي‌ها همچنين نشان داد كه سردسته باند مصطفي است كه از مجرمان سابقه‌دار است و قبلاً به اتهام سرقت، زورگيري، اخلال در نظم و آتش‌سوزي عمدي بازداشت شده بود.
 كارآگاهان با بررسي‌ شكايت‌ها دهها مالباخته را كه همان روز اموالشان از سوي سه متهم سرقت شده بود، شناسايي كردند. يكي از شاكيان كه زني جوان بود گفت شب حادثه در حال عبور از خيابان رسالت بودم كه متهمان سوار بر موتور پالس مشكي راه را بر من بستند. يكي از آنها چاقو كشيد. بعد هم با سرقت كيفم فرار كردند.
 شاكي ديگر هم كه زني جوان بود، گفت در حال عبور از خيابان 156 غربي تهران پارس بودم كه متهمان سوار بر موتور راهم را بستند. بعد از پياده شدن حمله و با سرقت كيفم فرار كردند.
 شاكي ديگر هم كه زني جوان بود، گفت سارقان مقابل داروخانه سيزده آبان راهم را بر بستند. يكي از آنها چاقو كشيد و ضربه‌اي زد كه صورتم زخمي شد. بعد هم كيفم را سرقت و فرار كردند.
سرهنگ كارآگاه رضا اميدي، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: سه متهم به دهها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران به ويژه در خيابان دماوند، تهرانپارس، نارمك، خيابان بهار شمالي و جنوبي، سهروردي، كريم‌خان، شريعتي، نيروي هوايي، رسالت و... اعتراف كرده‌اند؛ بنابراين شهرونداني كه به اين شيوه، توسط سرنشينان موتورسيكلت پالس مشكي مورد سرقت قرار گرفته‌اند به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان نبرد شمالي – ميدان نبرد – انتهاي خيابان شهيد بيدچي مراجعه كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن