تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819761816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار فارس: قوانين مربوط به شهرداري‌ها نيازمند بازنگري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون استاندار فارس: قوانين مربوط به شهرداري‌ها نيازمند بازنگري است
داخلي. اجتماعي. شهرداري
معاون امور عمراني استاندار فارس بر لزوم بازنگري در قوانين شهرداري ها تاكيد كرد و گفت:قوانين موجود مربوط به شهرداري‌ها به دليل عدم نگاه جامع و كامل نمي‌تواند به طور كامل مشكلات موجود را رفع كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مهندس صمد رجاء صبح پنج شنبه در بيست و يكمين نشست معاونين خدمات شهري شهرداري كلان شهرهاي كشور در شيراز افزود:بعضي از قوانين مربوط به شهرداري‌ها بايد تغيير كند و به روز شود و در اين مسير بايد معاونين خدمات شهري قوانيني را كه نياز به تغيير دارند مشخص كنند.

وي اظهار داشت:هم اكنون در شهرداري‌هاي كشور به دليل عدم وجود يك نگاه سيستماتيك به مجموعه شهرها يك روش سنتي براي اداره شهرها حاكم است.

معاون امور عمراني استانداري فارس با اشاره به استفاده از نوآوري‌ها در شهرداري گفت:مديران درشهرداري‌هاي كشوربايد علاوه بر پرداختن به امر پژوهش و تحقيق از روش‌هاي نوين و نوآوري‌هايي كه ساير كشورها در زمينه ارائه خدمات شهري به آن نايل شده‌اند بهره برداري كنند.

مهندس رجاء ضمن تاكيد بر جايگاه شهرداري‌ها گفت:مهمترين ركن حركت در هر شهري شهرداري است و مردم در زمان حاضر به خدمات شهرداري‌ها به شدت نيازمند هستند.

اين مقام مسوول گفت:وظيفه شهرداري ايجاد فضاي مناسب زندگي است و اگر اين‌نهاد پرتحرك باشد شهروندان نسبت به زندگي خود احساس اميدواري مي‌كنند.

معاون امور عمراني استاندار فارس بيان كرد:يكي از طرح‌هاي نوين شهرداري شيراز ايجاد جنگل‌هاي مصنوعي در حاشيه شهر است كه علاوه بر حفظ محيط زيست از پديده شوم زمين خواري در حاشيه شهرهاي بزرگ جلوگيري مي‌كند.

شهردار شيراز نيز گفت:خدمات شهرداري‌ها در طيف‌هاي بسيار وسيعي است و اگر كسي به اين مجموعه وارد نشود نمي‌تواند به عمق آن پي ببرد.

مهندس مهران اعتمادي بااشاره‌به ضرورت استفاده از تبادل افكاردر شهرداري افزود: ما هنوز از ظرفيت‌هاي واقعي شوراهاي شهر در ارائه خدمات شهري استفاده نكرده‌ايم.

وي گفت:شوراها مي‌توانند در مباحث مربوط به پيشگيري ،تعامل با مردم و تهيه مقررات و ضوابط شهري شهرداري‌ها را ياري كنند.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن