تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802470091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی دانه‌ درشت‌ها در پرونده زمین‌خواری شمیرانات |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شناسایی دانه‌ درشت‌ها در پرونده زمین‌خواری شمیرانات
کد خبر: ۵۲۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ - 11 August 2015


فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه حدود 16هکتار پرونده زمین‌خواری در این شهرستان داشته ایم و در این مسیر دانه‌ درشت‌ها شناسایی و پرونده آنها تشکیل شده است، گفت: عملکرد و همکاری دستگاه قضایی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی بسیار مناسب بوده است.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله خانمحمدی در نشست خبری درباره مشکل مسدود شدن مسیر شمشک به دیزین تصریح کرد: پیست شمشک برند بین‌المللی است که برای توسعه، رفع نواقص موجود و ساماندهی آن نیازمند همکاری با بخش خصوصی هستیم که در این زمینه آمادگی لازم را داریم و دعوت می کنیم شرکت های خصوصی که تمایل به همکاری و مشارکت دارند وارد عرصه شوند.

وی تصریح کرد: تنها راهکار مشکل مسیر شمشک به دیزین احداث 4 کیلومتر تونل است که مذاکرات آن با بخش خصوصی و نهادهای دولتی آغاز شده است. در حال حاضر این مسیر در زمستان به دلیل بارش‌های سنگین برف و اتفاقات ناگوار باید بسته باشد.

فرماندار شمیرانات با تاکید بر اینکه در دو سال گذشته تجاوزات جدیدی در عرصه اراضی ملی شهرستان شمیرانات وجود نداشته است افزود: 180 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تصرف اراضی ملی به وسعت 165 هکتار در دو سال گذشته رفع تصرف شده است که ارزش ریالی آن بیش از 9 میلیارد تومان برآورد شده است.

کاهش 80 درصدی تخلفات ساختمانی در شهرستان شمیرانات

وی درباره تغییر کاربری‌ها در سطح شهرستان شمیرانات گفت: 50 هکتار از اراضی که تغییر کاربری داده شده بود به حالت اولیه بازگشته و 80 درصد تخلفات ساختمانی نیز در این شهرستان کاهش یافته است.

فرماندار شمیرانات درباره ادامه روند رسیدگی به پرونده هتل آرینا گفت: حکم دیوان عدالت اداری درباره هتل آرینا هنوز به فرمانداری شمیرانات ابلاغ نشده است و اگر حکم تخریب آن به فرمانداری و استانداری تهران ابلاغ شود دیگر نیاز به بررسی مجدد در کمیسیون ماده 99 نیست و آن حکم اجرایی خواهد شد؛ البته درحال حاضر نیز عملیات اجرایی در آنجا متوقف شده و هیچ پیش‌روی در ساخت نداریم و تخلف جدیدی انجام نمی شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره مدرک تحصیلی تقلبی یکی از اعضای شورای روستای لواسان گفت: این موضوع را در جلسه ای با حضور مهدی چمران صورت جلسه کرده‌ایم و از دید ما این موضوع تخلف محسوب می‌شود و منتظر رای هیئت استان تهران هستیم که به محض اطلاع نتیجه آن را اعلام خواهد شد.

خانمحمدی درباره آغاز تبلیغات زود هنگام برخی کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در شهرستان شمیرانات گفت: ما در شهرستان تبلیغات زودرس نداشته‌ایم اما تحرکات و محافلی با موضوع انتخابات برگزار می شود؛ ولی هیچ تبلیغاتی علیه و یا به نفع کسی مشاهده نکرده‌ایم.

فرماندار شمیرانات درباره ساماندهی دشت لار و چرای بی رویه در این منطقه نیز گفت: این دشت از لحاظ زیست محیطی بسیار ارزشمند است و بیش از 300 گونه گیاهی در آنجا وجود دارد ضمن اینکه تنوع آبزیان، حیوانات نیز در آنجا زیاد است. همچنین سد لار که بخش عمده‌ای از آب تهران را تأمین می‌کند در دشت لار است که بسیار حائز اهمیت است. بر همین اساس با شناسنامه دار شدن عشایر در این منطقه می توانیم در زمینه ورود دام نیز کنترل مناسب را اعمال کنیم ولی در حال حاضر ورود دام در این منطقه بیش از حد مجاز و ظرفیت منطقه است.

وی درباره پتانسیل‌های گردشگری در شهرستان شمیرانات افزود: این شهرستان با توجه به نزدیکی که با پایتخت دارد و هوای مناسب آن دارای پتانسیل‌های زیادی در بخش گردشگری است که با ورود بخش خصوصی می‌توان اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام داد؛ البته برای دشت لار باید برنامه ریزی دقیقی انجام شود و تنها در قالب تور امکان بازدید منطقه را ایجاد کنیم که این موضوع در استانداری در حال بررسی است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن