تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813346191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرعه سخت چهار فرنگی کار ایران در روز نخست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قرعه سخت چهار فرنگی کار ایران در روز نخست


نمایندگان کشورمان در چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی که با قرعه‌های سختی روبه‌رو شدند، در شهر سالوادور داباهیا برزیل از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به وقت تهران به مصاف رقبا می‌روند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، 17 کشتی گیر در وزن 50 کیلوگرم به روی باسکول رفتند.

در این وزن رضا خدری پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد به مصاف مرات هاکان از ترکیه می رود و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران برزیل و اوکراین مسابقه می دهد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی فر در دور اول با ساماوادزه از گرجستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده دیدار کشتی گیران اوکراین و ترکیه خواهد رفت.

در این وزن 22 کشتی گیر حضور دارند. کشتی گیران ارمنستان، آذربایجان، ژاپن و قزاقستان در گروه نماینده ایران حضور دارند.
در وزن 74 کیلوگرم که 23 کشتی گیر روی باسکول رفتند، مهدی ابراهیمی در دور اول با یاروسلاو فیلچاک از اوکراین روبه‌رو می شود، و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و مجارستان مسابقه می دهد.
نمایندگان آذربایجان، روسیه و ارمنستان از جمله کشتی گیران مطرح حاضر در گروه ابراهیمی هستند.
در وزن 96 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، با کوین بومان از استونی مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور سوم به مصاف برنده مبارزه کشتی گیران آذربایجان و امریکا می رود.
در این وزن 18 فرنگی کار حضور دارند. کشتی گیران روسیه و قزاقستان نیز در گروه نماینده ایران هستند. مسابقات چهار وزن دوم و پایانی روز چهارشنبه برگزار می شود که در آن میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم، علی ارسلان در وزن 66 کیلوگرم، مهدی فلاح در وزن 84 کیلوگرم و حمید رضا کریمی در وزن 120 کیلوگرم به میدان می روند.
رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان عصر دوشنبه به وقت محلی در شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز شده است.

    
 


سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن