تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815745830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار اردبیل: توسعه شهری نیازمند همکاری با رسانه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شهردار اردبیل: توسعه شهری نیازمند همکاری با رسانه ها است استان‌ها > اردبیل - لطف‌اللهیان با اشاره به حساسیت کار خبرنگاری، توسعه شهری را نیازمند همکاری متقابل شهرداری و رسانه ذکر کرد و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا شهرداری در کنار خدمات عمرانی در حوزه خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز بتواند وظیفه و رسالت خود را به درستی انجام دهد.

دکتر حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد:  کمترین کار ما ارج نهادن به خبرنگاران در ایام مناسبتی روز خبرنگار است در حالی که ارتباط بیشتری را باید با رسانه‌ها برقرار کرد تا حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

لطف اللهیان افزود: باید رسانه ها به فراگیری آموزش های همگانی به ویژه آموزش شهروندی توجه کنند چرا که ما امروز به یک شهروند مسئولیت محور که با آگاهی و بصیرت در صحنه حضور داشته باشد نیازمندیم که در بحث آموزش شهروندان رسانه ها باید با تمام توان ورود پیدا کنند.

شهردار اردبیل دنیای رسانه و ژورنالیستی را دنیای ظریف، حساس و جزو کارهای سخت و زیان‌آور توصیف کرد و گفت: اهالی رسانه در فضای ظریف و حساس کار می کنند و اهمیت کار آنها نیز از این جهت است که با تمام وجود خود تلاش و کوششان بر این است تا بتوانند در سریع ترین زمان و بهترین شرایط اطلاع رسانی را انجام دهند.

لطف اللهیان کار خبرنگاری را با فعالیت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل به هم آمیخته و بیانگر یک ظرفیت عظیم توصیف کرد و افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا شهرداری در کنار خدمات عمرانی در حوزه خدمات فرهنگی و اجتماعی نیز بتواند وظیفه و رسالت خود را به درستی انجام دهد.

وی از شهرداری به عنوان یک مجموعه و نهاد اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: شهرداری صرف نهاد خدماتی و عمرانی نیست بلکه با حساسیت تمام کار اجتماعی و فرهنگی را با همراهی رسانه ها انجام می دهد و در هر شرایطی باید به این ظرفیت ها و توانمندی ها ارج بنهیم.

لطف‌اللهیان از رسانه‌ها به عنوان دیدبان جامعه یاد کرد و گفت: رعایت اخلاق حرفه ای و در نظر گرفتن برخی از مصالح و منافع کلان همواره مورد توجه رسانه هاست و در کنار آن رسانه ها سعی‌ می کنند در عین آزادی و تلاش فراگیر اهداف و رسالت سنگین خود را در امر آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی انجام دهند.

وی کار خبرنگاری را بی ارتباط با شهرداری ندانست و بیان کرد: از آنجایی که شهرداری یک نهاد اجتماعی و فرهنگی است در یک فضای رسانه ای و ژورنالیستی می توان آموزش مردم را به بهترین شکل انجام داد تا امر مقدس اطلاع رسانی و اخبار به بهترین نحو و شایستگی تمام به انجام برسد.
 
شهردار اردبیل بر نقش مهم خبرنگاران در تقویت احساس مسوولیت شهروندان در قبال شهر و تغییر نگرش آنها تأکید کرد و گفت: خبرنگاران  باید در تقویت روحیه پاسخگویی شهرداری و نیز در زمینه تربیت شهروندان مسوول تلاش کنند.

دکتر حمید لطف اللهیان با اشاره به حمایت و تعامل انجام گرفته با مطبوعات و خبرنگاران استان اردبیل از سوی شهرداری اردبیل، نتیجه بخش بودن این تعاملات را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توجه به تقویت شهرداری پاسخگو و پاک از دیگر رسالت های خبرنگاران در حوزه شهرداری و شهر است که باید مورد توجه اهالی رسانه ها قرار بگیرد.

وی با بیان این که شهرداری ها از انحصار خدماتی بودن خارج شده اند، افزود: هم اکنون حوزه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در شهرداری ها در اولویت قرار گرفته و موفقیت در این بخش ها با همکاری اهالی رسانه و خبرنگاران میسر می شود.

شهردار اردبیل بیان کرد: خبرنگاران باید علاوه بر انعکاس خدمات فرهنگی و اجتماعی و تقویت فرهنگ شهری در انتقال مشکلات شهری و انتقاد از مشکلات شهرداری نیز فعال باشند.

وی گفت: هر تصمیمی که در شهرداری برای شهر گرفته می شود باید به نفع شهر، شهروند و شهرداری باشد و منحصر شدن این خدمات در یک یا دو مؤلفه باید چشم بینای خبرنگار را تحریک کرده و خبرنگار به انعکاس این مشکلات بپردازد.

دکتر حمید لطف اللهیان همچنین با اشاره به حساسیت کار خبرنگاری، توسعه شهری را نیازمند همکاری متقابل شهرداری و رسانه ذکر کرد و بر تقویت و گسترش این تعاملات تاکید کرد.

کلید واژه ها: استان اردبیل -




سه شنبه 20 مرداد 1394 - 12:48:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن