تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815425743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار قم در نشست صمیمی با خبرنگاران: رسانه‌ها، حلقه اصلی توسعه پایدار در دنیای امروز هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شهردار قم در نشست صمیمی با خبرنگاران: رسانه‌ها، حلقه اصلی توسعه پایدار در دنیای امروز هستند استان‌ها > قم - شهردار قم گفت: حلقه اصلی توسعه پایدار در دنیای امروز، رسانه ها هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد، شب گذشته در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته خبرنگار و در سالن اجتماعات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری، حرفه مقدسی است و باید جایگاه واقعی آن در جامعه لحاظ شود.
وی افزود: خبرنگار روابط عمومی کل جامعه است که باید به موقع اطلاع رسانی کرده و از سوی دیگر بشاشیت و شادابی را در جامعه ایجاد کند؛ از طرفی باید جامعه را در مقابلات تهاجمات مختلف فکری و فرهنگی، حفظ و حراست نماید.
شهردار قم با بیان این که خبرنگار حرفه ای باید در عین سرعت عمل در کار، صبر در زمینه های مختلف را مدنظر داشته باشد، گفت: خبرنگار نقش گلبول های سفید بدن یک جامعه را دارد و چنانچه فسادی در بدن ایجاد شد، واکنش هایی از خود نشان می دهد تا آن آسیب ها برطرف شود؛ از طرفی خبرنگار نقش گلبول های قرمز بدن را دارد و هواره سعی در ایجاد بشاشیت و شادابی در سیستم فیزیکی انسان را ایفاد می کند.
وی با بیان این که اگر معتقدیم کار خبرنگاری مهم است، باید ابزار لازم کار را برایش فراهم کنیم، گفت: گاهی مشاهده می شود که خبرنگاری از کوچکترین ابزار اولیه بهره مند نیست و به همین دلیل نمی توان توقع برآورده شدن انتظارات را از او داشت.
سقائیان نژاد تأکید کرد: اگر اعتقاد داریم که خبرنگار مغز جامعه است، باید مثل مغز به او توجه شود؛ البته خبرنگار علاوه بر این که حکم مغز یک جامعه را دارد، گاهی نیز در حکم قلب، گاهی در حکم چشم، و گاهی در حکم دست و پای یک جامعه است.
وی گفت: معتقدم حلقه اصلی توسعه پایدار در دنیای امروز، رسانه است و به همین دلیل باید شأنیت جایگاه خبرنگار برای جامعه تبیین شود.
شهردار قم در ادامه سخنان خود، با بیان این که شهرداری قم مشکلات فراوانی از جمله بدهی سنگین 1500 میلیارد تومانی دارد که روزانه یک میلیارد تومان به عنوان سود به آن اضافه می شود، گفت: با تمام این مشکلات، از کار نمی ترسم و از نقد هم نگران نیستم، اما انتظار دارم، نقد با صداقت و به جهت اصلاح امور باشد.
وی با بیان این که شهرداری با 372 وظیفه، بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: همه خبرنگاران باید در مورد شهرداری بنویسند و نظر دهند و خود من از اصحاب رسانه چنین می خواهم.
سقائیان نژاد با بیان این که فقط دو ماه است که شهردار قم شده ام و در این مدت نمی توانم معجزه کنم، گفت: متأسفانه نقشه راهی برای شهرداری قم وجود ندارد و در حال تدوین یک برنامه و نقشه راه 20 ماهه و البته پروژه محور برای شهرداری قم هستیم؛ البته یک گروه مجزایی را برای تدوین برنامه قم 1404 جمع کرده ایم که در حال تدوین آن هستند.

کلید واژه ها: استان قم -




دوشنبه 19 مرداد 1394 - 16:53:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن