تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798457446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قجری: آموزش و پرورش نقش اصلی و محوری در توسعه پایدار جوامع دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس جدید آموزش و پرورش پاسارگاد منصوب شد؛ قجری: آموزش و پرورش نقش اصلی و محوری در توسعه پایدار جوامع دارد خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفـت:آموزش و پرورش نقش اصلی و محوری در توسعه پایدار جوامع دارد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۵ مرداد ساعت 12:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، ناصر قجری در آیین تکریم ومعارفه روسای پیشین وجدید آموزش وپرورش شهرستان پاسارگاد گفت: آموزش و پرورش نقش اصلی و محوری در توسعه پایدار جوامع و کشورها دارد و همه کشورهای توسعه یافته مدیون آموزش و پرورش هستند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس افزود: ما نیز باید به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشیم و همواره این موضوع باید در اولویت کار ها باشد.
وی با بیان اینکه" یکی از اشکالات یکصد ساله گذشته ما نداشتن سند بالادستی بود " افزود:هم اکنون سند تحول بنیادین یک فرصت بسیار بزرگی است که در اختیار داریم و باید کارها و ماموریت های آموزش و پرورش را مطابق ابن سند پیش ببریم.
قجری با بیان اینکه" منابع انسانی ، مدیریت های آموزشگاهی و فضای آموزشی از مهمترین زیر ساخت های آموزش و پرورش هستند" افزود: مهمترین استراتژی در آموزش و پرورش این است که این زیر ساخت ها با هم و توامان جلو رفته و مورد توجه قرار گیرند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس در مورد منابع انسانی ، با اشاره به جمعیت 1 میلیونی نیروی انسانی آموزش و پرورش در مقابل 11 و نیم میلیون نفر دانش آموز کشور ،گفت:این شاخص در مقایسه با کشور های پیشرفته دنیا ،بالاتر است بنا بر این برای کیفیت بخشی منابع انسانی موجود، باید به سمت اصلاح و ساماندهی نیروی انسانی موجود پیش برویم.
وی در مورد مدیریت آموزشگاهی گفت: تمامی برنامه ها و ماموریت های آموزش و پرورش باید در مدرسه اتفاق بیافتد و مدرسه است که در کانون توجه و تمرکز این ماموریت ها قرار دارد .
قجری الگوی 80 سال اخیر در آموزش و پرورش را تئوری پردازی های غربی عنوان کرد و گفت:مدیریت امروز مبتنی بر کیفیت گرایی است و رشد این مفهوم در ذهن مدیران ، موجب توفیق آموزش و پرورش و مدیران در تربیت و آماده سازی شهروند سالم خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: کسب 7 رتبه تک رقمی در کنکور سال جاری توسط دانش آموزان استان فارس ، نشان از جایگاه ویژه و ظرفیت های استان فارس دارد.
وی گفت:فارس در عرصه های مختلف آموزش و پرورش ،در رتبه های بالای کشوری قرار دارد و باید تلاش کرد تا این روند مثبت ادامه داشته باشد.
قجری مسئولیت را دارای حد و کرانه ای خاص دانست و افزود:تغییر و تحول در مدیریت امری بدیهی و لازم است و الگوی مدیریتی امام علی (ع) برای ما یک مشق و الگو است تا در مدت حضور خود در یک مسئولیت با کارکرد مناسب و گره گشایی اثر خوب از خود به جای بگذاریم.
در ادامه این مراسم ، مدیر جدید آموزش و پرورش پاسارگاد،ضمن تقدیر از تلاش های مدیر سابق این اداره در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش ، افزود:آموزش و پرورش خانه مهر و دوستی است ، آموزش مهربانی به کسانی که آینده سازان جامعه هستند.
عبدالحسین رحیمی گفت:باید تلاش کنیم تا آموزش و پرورش را به سمت و سویی ببریم که دانش آموزان به رشد واقعی برسند .
گفتنی است ، دراین مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های جمال رزاق منش، مدیر پیشین اداره آموزش وپرورش پاسارگاد، عبدالحسین رحیمی به عنوان رییس جدید این اداره منصوب شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن