تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814659586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موتورسيکلت، عامل اصلي تصادفات در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۲ب.ظ)
موتورسيکلت، عامل اصلي تصادفات در قم موج - قم - جانشين پليس راهنمايي و رانندگي استان قم گفت: موتورسيکلت ها عامل اصلي تصادفات در قم هستند و بايد در زمينه استفاده از موتورسيکلت فرهنگ سازي مناسب صورت گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، جانشين پليس راهنمايي و رانندگي استان قم افزود: خانواده ها بايد آموزش ها و هشدارهاي لازم را قبل از خريد موتور سيکلت به فرزندان خود ارائه دهند تا شاهد حوادث دلخراش نباشيم.
سرهنگ "احمد پوربافراني" در گفت و گويي پيرامون استفاده زياد مردم استان قم از وسيله نقليه موتورسيکلت، عنوان داشت: با توجه به سهل الوصول و ارزان تر بودن موتورسيکلت، وجود چند شرکت سازنده اين وسيله نقليه در استان و نيز شرايط جوي و وضعيت معابر، موتورسيکلت با استقبال گسترده مردمي مواجه است.
وي با اشاره به افزايش حوادث و تصادفات مربوط به عابران پياده در 5 ماهه نخست سال جاري، گفت: همان طور که به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي توسط خودرو و موتورسيکلت معتقديم، بايد عابران پياده نيز به قوانين و مقررات پايبند باشند تا شاهد کاهش تصادفات فوتي باشيم.
جانشين پليس راهور استان قم با بيان اين که در مرداد هيچ گونه حادثه فوتي در معابر داخلي استان نداشتيم، بر امر آموزش و استمرار آن تأکيد کرد.
پوربافراني گفت: مرحله دوم سفرهاي تابستاني آغاز شده است و استان قم به دليل وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران با حجم زياد مسافران و زائران به خصوص در شهريور مواجه خواهد بود.
وي افزود: تدابير پليس راهور در محل هايي که احتمال ترافيک وجود دارد، اعمال مي شود و براي روان سازي ترافيک نيازمند همکاري تمامي زائران و شهروندان و توجه به قوانين راهنمايي و رانندگي هستيم.
پوربافراني با اشاره به حجم زائران مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) در سه شنبه شب و نيز حرکت هيئات و دسته جات عزاداري در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در هسته مرکزي شهر، خاطرنشان کرد: محدوديت تردد از سه راه ارم، چهار راه شهدا و انتهاي بلوار حجتيه به سمت حرم مطهر اعمال و تمهيدات ديگري نيز ممکن است در طول روز ايجاد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن