تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش های دفاع مقدس منحصر به جریان خاص نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون استاندار اردبیل: ارزش های دفاع مقدس منحصر به جریان خاص نیست خبرگزاری پانا:معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: ارزش های دفاع مقدس منحصر به جریان خاص یا نسل فعلی نیست و باید به سرمایه عمومی تبدیل شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۹ مرداد ساعت 14:59

معاون استاندار اردبیل:خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، طاهر شریفی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل افزود: انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل های جدید دغدغه اصلی مسوولان است و این کار باید با زبان و جذابیت های نسل جدید انجام گیرد.
وی ادامه داد: باید برای حفظ ارزش های دفاع مقدس کاری کنیم که افرادی که جبهه های جنگ را ندیده اند آن روز های تاریخی را لمس کنند.
شریفی تهیه مدال باکری ، ساخت تندیس نام آوران شهید، تولید انیمیشن عملیات های دفاع مقدس ، دفترچه ها و پیراهن های منقش به تصویر سرداران شهید و اهدای قمقمه و پوتین یا لباس جنگی کامل به دانش آموزان برجسته را برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید پیشنهاد کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز از افتتاح فاز اول مرکز جامع فرهنگی ورزشی توانبخشی بنیاد در مقابل بیمارستان ایثار اردبیل در هفته دفاع مقدس خبر داد.
علی منصور لکورج گفت: فاز اول این پروژه شامل استخر و بخش های ورزشی و بدنسازی است و برای اجرا و تکمیل آن بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین از آغاز ساماندهی گلزار شهدای علی آباد اردبیل با 122 مزار شهید در هفته دفاع مقدس خبر داد.
عبدی دبیر ستاد هفته دفاع مقدس سپاه حضرت عباس استان اردبیل هم گفت:کشوری می تواند اعلام موجودیت کند که از ایثار و جانفشانی فرزندان خود بهره معنوی لازم را برده باشد.
وی افزود: به منظور گریز از تکراری شدن شیوه برگزاری یادواره های شهدا آیین های گرامیداشت یاد شهدا در محلات شهر و در مقابل درب خانه شهدا با دعوت و صحبت خانواده های آنها اجرا خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن