تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803026841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با هوشياري يکي از شهروندان، جوانان خلاف‌کار دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۲۰ب.ظ)
با هوشياري يکي از شهروندان، جوانان خلاف‌کار دستگير شدند موج - سه جوان خلاف‌کار که با همکاري يکديگر اقدام به زورگيري از مردم مي‌کردند، با هوشياري يکي از اهالي منطقه پيروزي لو رفتند و دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، شامگاه يکشنبه، 4 مرداد امسال، شخصي طي تماس تلفني با مرکز فوريت‌هاي پليسي اعلام کرد که سه جوان در حال بررسي محتويات چندين کيف زنانه و مردانه در منطقه پيروزي – خيابان بروجردي هستند.
با حضور مأمورين کلانتري 110 شهدا، اين سه جوان در حالي که ده‌ها کيف زنانه و مردانه را بررسي کرده بودند، به همراه کيسه حاوي کيف‌هاي زنانه و مردانه شناسايي و جهت انجام تحقيقات به کلانتري منتقل شدند.
با توجه به کشف ده‌ها کيف زنانه و مردانه از هر سه متهم دستگير شده به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت تمامي کيف‌هاي کشف شده به شيوه زورگيري و کيف‌قاپي اعتراف کردند.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «کيف‌قاپي» و به دستور شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 34 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
با انتقال سه متهم بنام‌هاي «بهمن. الف» (35 ساله)، «مصطفي. م» (25 ساله) و «محمدحسين. ک» (21 ساله) به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ و آغاز تحقيقات، هر سه نفر آن‌ها در همان اعترافات اوليه عنوان کردند که در همان تاريخ دستگيري اقدام به ده‌ها فقره کيف‌قاپي و زورگيري در مناطق مختلف شهر تهران کرده و در زمان دستگيري نيز در حال تقسيم اموال و پول‌هاي به دست آمده از سرقت‌ها در ميان خود - در مقابل منزل سرکرده گروه بنام مصطفي - بودند که توسط مأمورين کلانتري 110 دستگير شده‌اند.
در ادامه تحقيقات و با بررسي سوابق متهمين مشخص شد که سرکرده گروه بنام مصطفي از مجرمين سابقه‌دار در زمينه ارتکاب جرائم مختلف کيف‌قاپي، سرقت، مشارکت در سرقت با سلاح سرد مقرون به ايراد ضرب و جرح عمدي با چاقو، اخلال در نظم عمومي و مشارکت در تخريب به شيوه ايجاد حريق عمدي است.
با بررسي مدارک به دست آمده از متهمين، کارآگاهان موفق به شناسايي ده‌ها مالباخته‌اي شدند که همگي آن‌ها در همان تاريخ دستگيري متهمين مورد سرقت قرار گرفته بودند؛ يکي از شکات خانم پس از حضور در پايگاه ششم آگاهي، ضمن شناسايي متهمين به کارآگاهان گفت: ساعت 21:00 يکشنبه 4 مرداد امسال، در خيابان 156 غربي تهران‌پارس به‌صورت پياده در حال تردد بودم که يک دستگاه موتورسيکلت با دو نفر سرنشين به من حمله‌ور شد مرا به زمين انداخته و اقدام به سرقت کيف‌دستي همراهم کردند.
شاکي ديگري نيز گفت: ساعت 21:30 يکشنبه 4 مرداد در خيابان رسالت موردحمله دو نفر از متهمين قرار گرفته و آن‌ها با کشيدن چاقو تهديد به زدن اقدام به سرقت کيف بنده کردند.
يکي از شکات که از ناحيه زير چشم‌چپ دچار آسيب‌ديدگي شديدي ناشي از اصابت چاقو قرار گرفته بود، ضمن شناسايي متهمين به کارآگاهان گفت: ساعت 22:00 يکشنبه 4 مرداد در مقابل داروخانه سيزده آبان در حال عبور از عرض خيابان بودم که دو نفر از يک دستگاه موتورسيکلت پالس مشکي پياده شده و به سمت من آمدند ناگهان يک نفر از آن‌ها بي‌هيچ مقدمه‌اي با چاقويي که از زير لباسش خارج کرد، ضربه‌اي را به سمت صورتم پرتاب کرد که بر اثر آن از ناحيه زير چشم‌چپ دچار پارگي شديد صورت شدم. بر اثر شدت ضربه و خونريزي شديد زير چشم قادر به هيچگونه عکس‌العملي در برابر سارقين نبودم و آن‌ها نيز کيف‌دستي مرا حاوي 500 هزار تومان وجه نقد، مدارک شناسايي را سرقت کرده و با نفر سوم که راننده موتور بود به‌سرعت از محل فرار کردند.
سرهنگ کارآگاه رضا اميدي، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر، افزود: در ادامه تحقيقات به عمل آمده در خصوص شناسايي ديگر جرائم ارتکابي، متهمين به ده‌ها فقره سرقت در مناطق مختلف شهر تهران به‌ويژه در خيابان دماوند، تهران‌پارس، نارمک، خيابان بهار شمالي و جنوبي، سهروردي، کريم‌خان، شريعتي، نيروي هوايي، رسالت و... اعتراف کرده‌اند؛ از کليه شهروندان محترم که بدين شيوه و شگرد، توسط سرنشينان يک دستگاه موتورسيکلت پالس مشکي مورد سرقت به شيوه کيف‌قاپي، زورگيري قرار گرفتند دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهمين به نشاني پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان نبرد شمالي – ميدان نبرد – انتهاي خيابان شهيد بيدچي مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن