تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815480034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر ستاد درآمد یزد: 94 درصد درآمدهای استان از وصول مالیات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دبیر ستاد درآمد یزد: 94 درصد درآمدهای استان از وصول مالیات است استان‌ها > یزد - ستاد درآمد و تجهیز منابع استان یزد تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، ستاد درآمد و تجهیز منابع استان صبح امروز به ریاست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دبیری رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی و باحضور اعضاء در محل سازمان مدیریت تشکیل شد.
علی نمازی دبیر ستاد در این جلسه به ارائه آمار عملکرد درآمد استان به تفکیک: درآمدهای عمومی، مالیاتی، مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه پرداخت و مدیرکل امور مالیاتی نیز به سوالات اعضای جلسه در این خصوص پاسخ داد.
فرماندار بافق نیز در جلسه درخصوص پرونده مالیات بر ارزش افزوده شرکت های پیمانکاری بر اساس محل ثبت شرکت و محل فعالیت به بیان مطالب خود پرداخت و مصوب شد تا پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.
همچنین در این جلسه، درخصوص روند جرائم درون و برون شهری مقرر شد تا با دعوت از مسئولان نیروی انتظامی موضوع مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
در این جلسه اعلام شد درآمد وصولی استان مشتمل بر 94 درصد درآمدهای مالیاتی، 3 درصد جرائم و خسارات و 3 درصد خدمات و فروش کالا بوده است.
شایان ذکر است درآمد استان در چهارماه نخست 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش یافته است.

کلید واژه ها: استان یزد -




دوشنبه 19 مرداد 1394 - 13:12:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن