تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در شهرداري فساد ريشه کن نشده است/ زمين گير شدن کشور با اقتصاد سياسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰ب.ظ)
در شهرداري فساد ريشه کن نشده است/ زمين گير شدن کشور با اقتصاد سياسي موج - شهردار تهران گفت: نمي گويم در شهرداري تهران فساد ريشه کن شده اما معتقدم بايد در تمام نهادها فساد را مهار کنيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمدباقر قاليباف در مراسم اختتاميه دومين فن بازار مديريت شهري با بيان اين مطلب تصريح کرد: در تمام دستگاه هاي اجرايي بايد فساد سير نزولي پيدا کرده و جلوي آن گرفته شود.
وي افزود: مقدمات اين کار اکنون در شهرداري تهران فراهم است و اميدوار هستيم بتوانيم پايه هاي فساد را در سراسر زير مجموعه هاي شهرداري کمرنگ کنيم.
وي با تاکيد بر لزوم توجه به شرکت هاي دانش بنيان خاطر نشان کرد: بايد فرصت کافي براي فعاليت شرکت هاي دانش بنيان فراهم شود تا از اين طريق شرکت هاي اين چنيني بتوانند به موفقيت هاي بيشتري دست پيدا کنند.
قاليباف ادامه داد: متاسفانه اقتصاد سرمايه داري سياست بسيار غلطي بوده که همچنان در نظام اداري ايران به قوت خود باقي است.
شهرداري تهران با بيان اين مطلب که بايد همچنان توجه مسئولان دولت به بهره مندي از دانش باشد، اذعان کرد: به دليل مشکلاتي که طي سال هاي اخير در کشور وجود داشته بودجه امسال دولت تنها 25 درصد به نفت وابسته بود و بايد تلاش کنيم اين روند همچنان ادامه داشته باشد.
قاليباف تاکيد کرد: متاسفانه اقتصاد سياسي کشور را زمين گير کرده و همچنان معتقد هستيم که چرخه توليد و اشتغال کشور با دانش مي چرخد.
شهردار تهران در خصوص قراردادهاي منعقد شده در سال گذشته در فن بازار مديريت شهري گفت: سال گذشته تنها 10 درصد از قراردادهايي که در سن بازار مديريت شهري به امضا رسيد به مرحله اجرا درآمد و تلاش مي کنيم امسال اين ميزان افزايش پيدا کند.
قاليباف با تاکيد بر اينکه اشتغال هيچ کشوري بدون توليد امکان پذير نيست، بيان کرد: اشتغال کشور مهمترين عنصر در پيشرفت هر کشور بوده و پس از آن نيز بايد مسير درست را براي رسيدن به موفقيت انتخاب کرد.
وي با اشاره به توافقات صورت گرفته شده ميان ايران با کشورهاي گروه 1+5 تصريح کرد: اميدوار هستم بعد از توافقات صورت گرفته شده بار ديگر به سمت و سوي اقتصاد نفتي حرکت نکنيم و اقتصاد ايران رانتي نشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن