تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ١٢ درصدي مصرف انواع فرآورده نفتي منطقه چابهار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۷ق.ظ)
کاهش ١٢ درصدي مصرف انواع فرآورده نفتي منطقه چابهار موج - مصرف انواع فرآورده‌هاي نفتي منطقه چابهار در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۲ درصد کاهش داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله گيتي منش، مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چابهار تصريح کرد: مصرف اين فرآورده نفتي در مقايسه با مدت مشابه پارسال، ۱.۹ درصد کاهش داشته است.
وي درباره مصرف نفت گاز اين منطقه در چهارماهه نخست امسال نيز گفت: در اين مدت، مصرف اين فرآورده نفتي نيز نسبت به مدت مشابه سال قبل، روندي کاهش داشت و از ۵۴۳ ميليون ليتر به ۴۳۶ ميليون ليتر رسيد.
به گفته گيتي منش، مصرف نفت گاز (نيروگاهي و غير نيروگاهي) اين بازه زماني نسبت به چهار ماه نخست پارسال، ۱۸ درصد کاهش داشته است.
وي مصرف نفت گاز نيروگاهي ۱۲۴ روز نخست امسال که منطقه چابهار را ۲۷۲ ميليون ليتر اعلام و اظهار کرد: اين ميزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۸ درصد کاهش را نشان مي‌دهد.
گيتي منش مصرف نفت گاز غيرنيروگاهي را با پنج درصد افزايش نسبت به چهار ماه نخست پارسال افزايشي خواند و گفت: در ۱۲۴ روز نخست امسال، ۱۶۳ ميليون ليتر نفت گاز در بخش غيرنيروگاهي مصرف شده است.
مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چابهار، همچنين گفت: در مدت زمان ياد شده مصرف نفت کوره اين منطقه به ۱۳۸ ميليون ليتر رسيد که بوده که اين مقدار در قياس با مدت مشابه سال قبل ۳.۵ درصد افزايش داشته است.
وي مصرف نفت کوره غير نيروگاهي را هفت دهم درصد کاهش نسبت به پارسال ۱۲ ميليون ليتر اعلام و اظهار کرد: در اين مدت مصرف نفت کوره نيروگاهي نيز ۱۲۵ ميليون ليتر بود که از رشدي نزديک به ۴ درصد حکايت دارد.
شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چابهار يکي از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي است که و در منتهي‌اليه جنوب شرق ايران فعاليت مي‌کند.
محدوده جغرافيايي اين منطقه با بهره‌گيري از سه ناحيه مرکزي، ايرانشهر و نيک شهر جنوب استان سيستان و بلوچستان را در برمي‌گيرد.
اين منطقه در محدوده‌اي با گستره ۸۰ هزار کيلومترمربع به بيش از يک ميليون و۲۰۰ هزار نفر جمعيت در محدوده ۹ شهرستان ارائه خدمات دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن