تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820344412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصارف انواع فرآورده نفتي منطقه گيلان به بيش از نيم ميليارد ليتر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۲۷ب.ظ)
مصارف انواع فرآورده نفتي منطقه گيلان به بيش از نيم ميليارد ليتر رسيد موج - مجموع مصارف انواع فرآورده نفتي منطقه گيلان در چهار ماه نخست امسال با يک درصد افزايش به بيش از نيم ميليارد ليتر رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، فردين چراجي، مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه پخش گيلان، گفت: در اين بازه زماني ۵۰۳ ميليون و ۸۶۱ هزار ليتر انواع فرآورده نفتي شامل بنزين، نفت سفيد، نفت گاز و نفت کوره مصرف شد که اين ميزان در قياس با مدت مشابه پارسال نزديک به ۶ ميليون ليتر افزايش داشته است.
فردين چراجي مصرف بنزين چهار ماه نخست امسال را ۲۳۰ ميليون و ۹۰۴ هزار ليتر اعلام و اظهار کرد: از اين مقدار ۳۱۴ ميليون و ۱۰۵ هزار ليتر بنزين معمولي و ۱۶ ميليون و ۷۹۹ هزار ليتر نيز بنزين سوپر بوده است.
وي درباره مصرف نفت گاز و نفت کوره ۱۲۳ روز نخست امسال نيز گفت: در مدت زمان يادشده ۱۳۲ ميليون و ۴۳۴ هزار ليتر نفت گاز و سه ميليون و ۳۱۰ هزار ليتر نفت کوره مصرف شده است.
به گفته چراجي مصرف نفت سفيد اين منطقه عملياتي نيز در چهار ماه نخست امسال، ۳۷ ميليون و ۲۱۳ هزار ليتر بوده است.
مدير شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان درباره مصرف سوخت بخش نيروگاهي اين منطقه نيز گفت: در چهار ماه امسال، نيروگاه‌هاي رشت و پره سر ۱۴۰ ميليون و هفت هزار ليتر سوخت مصرف کرده‌اند که ۱۰۴ ميليون و ۶۸۵ هزار ليتر آن به نيروگاه رشت مربوط مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن