تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820780767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا هک شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکا هک شد
هکرهایی که منابع غربی می گویند احتمالا ماهیت چینی دارند به سیستم های کامپیوتری بخش رزرو پرواز شرکت Sabre از زیر مجموعه های پیشین امریکن ایرلاینز حمله کردند و اطلاعات زیادی را به سرقت بردند.
کد خبر: ۵۲۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ - 10 August 2015


هکرهایی که منابع غربی می گویند احتمالا ماهیت چینی دارند به سیستم های کامپیوتری بخش رزرو پرواز شرکت Sabre از زیر مجموعه های پیشین امریکن ایرلاینز حمله کردند و اطلاعات زیادی را به سرقت بردند.

به گزارش ایرنا از نیوساینس، شرکت سابر یکی از شرکت های تابعه سابق خطوط هوایی امریکن ایرلاینز است که در سال 2000 مستقل شد، اما همچنان از آدرس های IP ثبت شده به نام خطوط هوایی امریکن ایرلاینز استفاده می کند. گفته می شود هکرها همان گروه چینی هستند که پیش از این OPM و همچنین یکی از سازمان های بیمه این کشور را هک کرده بودند. رسانه های غربی می گویند شواهد به دست آمده از هک بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان حاکی از شباهت آن با نوع حمله به شرکت بیمه Anthem و اداره امور پرسنلی ایالات متحده است.

طبق این گزارش این حمله به احتمال زیاد از ماه ژوئن و یا زودتر از آن و در ماه می آغاز شده و طی آن مهاجمان به سیستم هواپیمایی یونایتد امریکا واقع در شیکاگو نفوذ کردند و اطلاعات حساسی همچون تاریخ و مشخصات پرواز و حتی اطلاعات شخصی مسافران را به دست آوردند. در صورت درست بودن حدس متخصصین درباره تشخیص گروهی که این حمله صورت دادند، آنها می توانند به راحتی فایل هایی که از سیستم OPM این کشور دزدیده شده را با آنها مقایسه کنند تا به هدف هکرها هر چه زودتر پی ببرند.

اینها در حالی است که کیسی نورتون سخنگوی امریکن ایرلاینز اعلام کرده که این شرکت هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه اطلاعات مشتریانش در معرض خطر قرار گرفته باشد مشاهده نکرده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن