تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815618165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین گردهمایی وانتخابات شورای خیرین سلامت شهرستان الشتر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اولین گردهمایی وانتخابات شورای خیرین سلامت شهرستان الشتر برگزار شد استان‌ها > لرستان - نخستین گردهمایی وانتخابات شورای خیرین سلامت شهرستان سلسله با حضور دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه الشتر،جمعی از مدیران دستگاه ها ی اجرایی و خیرین سلامت در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان الشتر برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین لرستان، در اين گردهمايي دكتر كورش ساكي با تاكيد بر نقش خيرين سلامت و چگونگي خروج از برخي محروميت هاي استان بيان داشت : ارزش انسان ها و بالندگي شان در مرحله گذشتن از خود و پرداختن به ديگران است و اوج تكامل انسان براساس اين رفتار حسنه است كه باعث ارتقاء جايگاه انسان ها مي شود چانچه نجات جان انسان ها كاملا امري حياتي است و اين پروسه زماني شكل مي گيرد كه خواسته هاي انسان اجتماعي مي شوند .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين موسوي امام جمعه شهرستان سلسله با تاكيد بر جديت رياست دانشگاه علوم پزشكي بر رشد مشاركت هاي اجتماعي در بخش خيرين سلامت اظهار داشت :جديت و پيگيري هاي دكتر ساكي در جلب مشاركت هاي اجتماعي در بخش خيرين سلامت در استان لرستان بسيار محسوس است وايشان با درك اولويت خدمت بي منت به خلق الله در گره گشايي از مشكلات مردم در عرصه هاي مختلف و تشكيل مجمع خيرين سلامت نقش موثري دارد. وي در ادامه سخنانش گفت : با هم فكري ، مشورت و با ورود مردم به مبحث سلامت مي توانيم منشاءكارهايي بزرگ در استان باشيم چانچه تا كنون خيرين سلامت در استان كارهاي بزرگي را دربخش سلامت انجام داده به طوري كه در برخي شهرستان ها با همكاري و حمايت مالي خيرين سلامت ، بخش عظيمي از مشكلات درماني استان حل شده است .
در ادامه اين گردهمايي كاكولوند بخشدار مركزي سلسله به نمايندگي از فرماندار، صادقي رئيس دانشگاه علمي كاربردي الشتر و جمعي از افراد سرشناس شهرستاني مطالب ارزنده اي را در راستاي نحوه جذب كمك هاي مردمي در حوزه بهداشت و درمان ، مشكلات موجود و نيازهاي آتي شهرستان الشتر ايراد نمودند . سپس انتخابات شوراي خيرين برگزار شد.

کلید واژه ها: استان لرستان -




دوشنبه 19 مرداد 1394 - 06:24:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن