تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816593905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقی: اگر با چاقو مرا می‌زدند، چه می‌شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: صادقی: اگر با چاقو مرا می‌زدند، چه می‌شد؟
گلر پرسپولیس بعد از دیدار با استقلال‌خوزستان متوجه انتقادات زیادی شد اما صادقی جوان انگیزه های خود را از دست نداده است.
به گزارش نامه نیوز، ایمان صادقی در مورد اوضاع پرسپولیس گفت: دیروز که تمرین کردیم با بچه ها قرار گذاشتیم باخت به استقلال‌خوزستان را فراموش کنیم و برای بازی با سپاهان آماده شویم. انشاالله این بازی را ببریم تا حرف و حدیث ها تمام شود.

او در مورد شرایط بد آب و هوایی اهواز در روز بازی با استقلال‌خوزستان ادامه داد: درست است که آب و هوا خیلی تاثیرگذار است ولی شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. بازی شرایط ایده آل خودش را از دست داده بود و باعث شده بود بازی ساکن شود و دو تیم دوندگی لازم را نداشته باشند. ما خیلی تلاش کردیم اما متاسفانه روی اشتباه خودمان گل خوردیم. اما نیمه اول بد بازی نکردیم اگر بازیکن آنها به دلیل خطایی که روی عالیشاه انجام داد، اخراج می‌ شد قطعا این قضیه به ما کمک می‌ کرد. در نیمه دوم حریف بهتر بود روی ضدحمله ای که گلرشان زد و روی اشتباه من بازیکن آنها به گل رسید و فشار بابت گل بدی که خوردیم روی تیم ما زیاد شد وقتی دروازه‌بان یا خط دفاع اشتباه می‌ کنند، بچه ها تمرکزشان را از دست می‌ دهند. باور کنید خودم هم انتظار خوردن آن گل را نداشتم و هنوز هم وقتی یاد آن صحنه می‌ افتم به خودم می‌ گویم چگونه آن گل را خوردم، گلی که تا به حال در عمر فوتبالی ام نخورده بودم. اما از این به بعد با عملکردم نشان خواهم داد که استحقاق داشتم در این دو بازی در زمین حضور داشته باشم. با کمک خدا و عملکرد خودم در بازی با سپاهان نشان می‌ دهم که آمادگی لازم را دارم.

گلر پرسپولیس در مورد صحنه ای که جیمی جامپ با او برخورد داشت، اینگونه توضیح می‌ دهد: جیمی جامپ به زمین آمد و یک ضربه هم بر من زد بعد از آن ترس برم داشته بود و مدام پشت سرم را نگاه می‌ کردم تا ببینم یک وقت کسی حمله نکند. اگر من را با چاقو می‌ زدند، باید چکار می‌ کردم؟ من واقعا از ضربه آن شخص شوکه شدم چون از پشت آمد خودم ندیدم ولی مثل اینکه فیلمش هست. معمولا جیمی جامپ ها بازیکنان را در آغوش می‌ گیرند، من نمی‌ دانم چرا این دفعه اینطور شد؟

بازیکن پرسپولیس در مورد دفاع سوشا مکانی از او در صفحه مجازی نظرش را اینگونه بیان کرد: من از خود سوشا هم بابت این کارش تشکر کردم. هر گلری چنین کاری را در حق هم پستی اش انجام نمی‌ دهد ولی ما خیلی وقت است با همدیگر دوستان صمیمی هستیم و 8، 9 سالی است که همدیگر را می‌ شناسم. بابت حمایتش از من تشکر ویژه می‌ کنم.

وقتی از دروازه‌بان سرخپوشان سوال شد که در این مدت دریافتی داشته اند یا خیر پاسخ داد: امروز مقداری پول به حساب هایمان واریز کردند، این لطف مسوولان باشگاه است زیرا در شرایطی که تیم نتیجه نگرفته هر باشگاهی حاضر به پول دادن به بازیکنانش نمی‌ شود. اما پول های ما را دادند و این قضیه در روحیه ما بسیار تاثیرگذار است. این حرکت واقعا به موقع انجام شد.

صادقی در پایان در مورد دیدار پیش رو با سپاهان اصفهان افزود: سپاهان جزو بهترین تیم های لیگ ماست و با قهرمانی هایی که آورده نسبت به تیم های دیگر سرتر است اما این ملاک نمی‌ شود که ما بخواهیم نتیجه نگیریم و 3 امتیاز را به آنها بدهیم. هرجا و با هر تیمی که بازی کنیم، سه امتیاز را می‌ خواهیم. متاسفانه در هفته ای که گذشته اصلا خوب نبودیم و نتیجه ای که گرفتیم مستحق تیم بزرگ پرسپولیس نبود، انشاالله جبران می‌ کنیم امیدوارم کسانی که از پرسپولیس انتقاد می‌ کنند حداقل خودشان نیز پرسپولیسی باشند نه اینکه با این تیم خصومت شخصی داشته باشند. مهم این است که در این شرایط پشت این تیم ایستاد وگرنه در روزهایی که پرسپولیس می‌ برد، فایده ندارد کسی بگوید ما هستیم. هر چه هواداران بیشتر کمک مان کنند بهتر نتیجه می‌ گیریم.



منبع: ورزش سه


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن