تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814214778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چادر مسافرتی شبیه شبکه‌های اجتماعی + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چادر مسافرتی شبیه شبکه‌های اجتماعی + تصاویر
گروهی از مهندسان با الهام از شبکه های اجتماعی چادرهای مسافرتی تو در تویی را طراحی کرده اند که می توانند در مسافرت هم شبکه ای از روابط را برای افراد فراهم آورد.
به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خببرنگاران جوان  هر روزه شاهد این هستیم که جهان در حال تبدیل شدن به شبکه ای از ارتباطات است و تمام این فرایند را مدیون تکنولوژی می باشد و فعالیت هایی که افراد تا به امروز به صورت انفرادی از آنها لذت می بردند، می توانند به وسیله شبکه های اجتماعی در دسترس همه افرادی که تاکنون آنها را می شناخته اند قرار گیرد.





بر این اساس گروهی از مهندسان UK"s M2C چادر مسافرتی POD را طراحی  کرده اند که با الهام از شبکه های اجتماعی، که در آن چادر های کوچک را به یکدیگر متصل کرده اند، محیط هایی اجتماعی را برای مسافرت طراحی کرده اند.

می توان گفت که کمپینگ ها اغلب به عنوان یک فعالیت اجتماعی به گونه ای عمل می کنند که اجازه می دهد خانواده ها و گروه های دوستی به دور از محیط پر سر و صدای امروزی با یکدیگر پیوند بخورند.





طراحی گروه  M2C کمپینگی است که در داخل چادر باعث ارتباط بیشتر افراد با یکدیگر نیز می شود. ماهیت اجتماعی کمپینگ ها زمانی که افراد به سن بازنشستگی می رسند بروز بیشتری پیدا می کند.

چادرهای POD شبیه به Logos Decagon در شبکه های اجتماعی این را به افراد القا می کنند که علایق، و تمام خواسته های خود را حتی در زمانی که در محیط های خصوصی خود نیز قرار دارند با دیگران به اشتراک گذارند.

سیستم مدولار POD از چادر های انفرادی تشکیل شده است که می توانند به وسیله یک تونل متصل کننده یکدیگر متصل شوند و به کاربران این اجازه را می دهند که یک فضای داخلی بزرگ تری را به وجود آورند و محیطی را برای ارتباطات گروهی بهتر فراهم کنند.

انتهای پیام/







۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن