تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815638443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح هاي اشتغالزا در اولويت قرار مي گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
معاون استاندار: طرح هاي اشتغالزا در اولويت قرار مي گيرند موج - شانزدهمين کارگروه توسعه کشاورزي به رياست دکتر حاتمي، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي استانداري کرمانشاه و با حضور مديران کل و اعضاي اين کارگروه در سازمان جهاد کشاورزي استان کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ حاتمي در اين جلسه با اشاره به ضرورت رعايت و اجراي مصوبات قبلي اين کارگروه توسط دستگاه هاي اجرايي به موقعيت خاص استان کرمانشاه در امر پرورش ماهي اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه از جمله مناطق مناسب و مستعد براي توسعه آبزي‌پروري است زيرا سدهاي زياد، چشمه‌ها و چاه‌هاي آب فراواني براي احداث طرح‌هاي شيلاتي وجود دارد و طرح هاي موفقي نيز در اين خصوص اجرا شده است که بازدهي و بهره وري مناسبي داشته اند .
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌اي استانداري کرمانشاه بر تسريع امور مربوط به توسعه آبزي‌پروري در استان تاکيد کرد و گفت: کرمانشاه در زمينه آبزي‌پروري پتانسل خوبي داشته و اجراي طرح‌هاي مربوط به اين بخش بايد با جديت دنبال شود و تلاش کنيم که با يک برنامه ريزي مناسب و با يک بازاريابي خوب بتوانيم بازار عراق را در دست بگيريم و کرمانشاه را به يک قطب صادرات آبزيان تبديل کنيم که منجر به کسب درآمد و ثروت و نيز ايجاد اشتغال گردد.
وي با اشاره به اين که هدف ما ايجاد اشتغال براي فارغ التحصيلان بخش کشاورزي است تصريح کرد: بايد طرحهايي مانند آبزي‌پروري که باعث اشتغال جوانان و کسب درآمد براي استان شود مورد توجه بيشتر قرار گرفته و راهکارهاي خوبي براي توسعه اين بخش مطالعه شده و در صورتي که امکان توسعه اين طرح‌ها وجود داشته باشد آنها را به سرانجام برسانيم.
وي در ادامه طرح توليد طيور تخمگذار در کانتينر را در روستاها مناسب دانسته و اظهار داشت: براي اجراي اين طرح انتظار داريم مديران بخش کشاورزي با کارشناسي لازم و محاسبه تمام جوانب از جمله توجه به مزايايي که اين طرح در ايجاد اشتغال و درآمد براي استان دارد طرح توليد طيور تخمگذار در کانتينر را جلو ببرند.
معاون استاندار با اشاره به ظرفيت مرکز تحقيقات و آموزش کشاورزي و منابع طبيعي استان کرمانشاه، يادآور شد: استان کرمانشاه در زمينه محقق و متخصص براي اجراي طرحهاي تحقيقاتي توانمندي فراواني دارد و مي‌تواند خيلي از محصولات کشاورزي را اصلاح کرده و توليدات کشاورزي را بهبود ببخشد.
حاتمي از محققان خواست طرح‌هايي را مورد مطالعه قرار دهند که نتيجه کاربردي داشته تا بعد از سال‌ها کار تحقيقاتي نتيجه مطلوبي به دست آيد و از هدر رفتن وقت و هزينه جلوگيري شود.
در اين کارگروه مديران کل کشاورزي، آب منطقه‌اي، شيلات، محيط زيست و مرکز تحقيقات و آموزش کشاورزي، منابع طبيعي استان کرمانشاه و معاون دامپزشکي نقطه نظرات خود را در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه بيان کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن