تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير خبرنگاران حوزه ايثار و شهادت از حجت الاسلام والمسلمين شهيدي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰ق.ظ)
تقدير خبرنگاران حوزه ايثار و شهادت از حجت الاسلام والمسلمين شهيدي موج - تعدادي از خبرنگاران حوزه ايثار و شهادت رسانه‌هاي جمعي ضمن گراميداشت سالروز شهادت خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را از مهم ترين وظايف خبرنگاران اين حوزه برشمردند.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين بيانيه که ۴۰ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه اي حوزه ايثار و شهادت آن را امضا کرده اند از خدمات نهادهاي متولي ايثار و شهادت؛ به ويژه بنياد شهيد و امور ايثارگران تقدير شده است.
متن بيانيه به شرح زير است:
۱۷ مرداد در تقويم جمهوري اسلامي ايران به نام خبرنگار نامگذاري شده است. اين روز که به مناسبت شهادت خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران به دست عوامل استکبار جهاني است، رسالت سنگيني را بر دوش خبرنگاران نهاده است.
زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و استکبار ستيزي از جمله مواردي است که در نامگذاري اين روز در وظايف يک اهل رسانه گنجانده شده است.
خبرنگاران حماسه و ايثار تلاش مي کنند با اقتدا به زينب کبري (س) انتقال دهنده فرهنگ عاشورايي به آيندگان باشند و از به افسانه رفتن فرهنگ پيروزي خون بر شمشير جلوگيري کنند.
خبرنگاران حوزه ايثار و شهادت در لبيک به نداي مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) در زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا، سنگر حماسه و ايثار را رها نکرده و به خاکريزهاي معرفت چشم دوخته اند و با شناخت اين حوزه، پاي در ميدان مين فرهنگي گذاشته و عاشقانه به شهدا وفادار مانده اند.
خبرنگاران و فعالان رسانه اي حوزه ايثار و شهادت تعهد کرده اند در جهت ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت، زنده نگهداشتن ياد و نام شهيدان انقلاب اسلامي و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس از هيچ تلاشي فروگذار نکنند.
در پايان ضمن تبريک به اهالي رسانه و تقدير از متوليان فرهنگي کشور در پيوند زدن اين روز مهم با ايثار و شهادت و به استناد کلام امام راحل و عظيم الشان (ره) که فرمودند: ”در مطبوعات لازم است تعدادي از اوراق خودشان را صرف اين کنند که جمهوري اسلامي چه کرده است” بر خود لازم مي دانيم از کليه دست اندرکاران حوزه ايثار و شهادت به عنوان پشتوانه امنيت ملي کشور از جمله: ستاد کل نيروهاي مسلح ، بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس، شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ارتش جمهوري اسلامي ايران، سازمان بسيج مستضعفين، مشاورين ايثارگران وزارتخانه ها و همچنين بنياد شهيد و امور ايثارگران علي الخصوص خدمات ارزنده، ارزشمند و تاثيرگذار حجت الاسلام والمسلمين شهيدي، نماينده ولي فقيه، معاون رئيس جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در خدمات رساني به ايثارگران و اقدام مهم پرداخت معوقات و همچنين امور موثر اطلاع رساني و فرهنگي از جمله ديدارهاي مستمر و تجليل از ايثارگران و راه اندازي شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت تقدير و قدرداني نماييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن