تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814720636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران به دنبال نسل کشی در آمریکا و اسراییل است!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
موشک ایران به دنبال نسل کشی در آمریکا و اسراییل است!

فری بیکن مدعی شد؛
ایران به دنبال نسل کشی در آمریکا و اسراییل است!
"توافق هسته ای ایران به همان اندازه که تهدیدی برای اسراییل محسوب می شود، برای امنیت ملی آمریکا نیز خطرناک است و باید از آن اجتناب کرد."



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری تحلیلی واشنگتن فری بیکن (Freebeacon) در مقاله ای با پرداختن به اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران بعد از توافق هسته ای با شش قدرت بزرگ جهانی نوشت: "توافق هسته ای ایران به همان اندازه که تهدیدی برای اسراییل محسوب می شود، برای امنیت ملی آمریکا نیز خطرناک است و باید از آن اجتناب کرد."     فری بیکن نوشت: "همانطور که بنیامین نتانیاهو می گوید، اسراییل هدف موشک های قاره پیمای ایران نیست بلکه آنها برای آمریکا کنار گذاشته شده اند. این توافق به سرعت ایران را به 150 میلیارد دلار دارایی های بلوکه شده می رساند و برخلاف تحلیل کارشناسان، ایران احتمالا این پول ها را در راه گسترش خشونت در منطقه بکار خواهد تا اینکه بخواهد اقتصاد خود را رشد دهد!"     این پایگاه خبری با وارد آوردن اتهامات زشت به ایران نوشت: "ایران حکومتی است با جاه طلبی های سلطه گرانه در خاورمیانه، متمایل به نسل کشی در اسراییل و آمریکا، و آرمان های بین المللی برای دامن زدن به حرکات جهادی افراطی. دادن این مقدار پول به چنین رژیمی یک فاجعه به بار خواهد آورد!"     "مهلت زمانی این توافق به ایران اجازه می دهد که ظرفیت های هسته ای خود را پیگیری کند و نامحتمل است که این کشور از نظام بازرسی ها به درستی تبعیت کند." فری بیکن پا را فراتر از حد گذاشته و حتی می گوید که این توافق فقط برای 3 تا 4 ماه برنامه هسته ای ایران را به تاخیر می اندازد نه برای چندین سال!     این منبع خبری با اشاره به قدرت هسته ای و موشکی ایران نوشت: "این کشور می تواند در عرض یک ماه چندین سلاح هسته ای تولید کند. اگر این کشور اجازه داشته باشد در این هشت سال روی فناوری موشک قاره پیما کار کند، در پایان توافق مطمئنا به این فناوری خواهد رسید. این توافق همچنین به اندازه کافی جا برای لیز خوردن ایران از چنگ بازرسی ها و محدودیت ها را می دهد."     فری بیکن در اظهار نظری مبتدیانه تصریح کرد که به محض اینکه ایران پول های آزاد شده را به دست آورد، توافق را نقض می کند! این سایت با پیشی گرفتن از دیگر همتایان خود در اتهام زنی به ایران، به گروه های مقاومت منطقه (حزب الله، حماس، دولت سوریه و انصارالله و ...) اکتفا نکرد و نوشت که ایران حتی از دارایی های آزاد شده خود برای کمک و تامین مالی گروه های تروریستی در آمریکای لاتین استفاده خواهد کرد تا وحشت و تروریسم را به مرزهای آمریکا بکشاند!  

  507



۱۷/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن