تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816540613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مواظب باشيد قلمتان ابزار دشمن نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۲ب.ظ)
مدير مسوول خبرگزاري موج تاکيد کرد: مواظب باشيد قلمتان ابزار دشمن نشود موج - دکتر اميني در جمع خبرنگاران خبرگزاري موج اظهار کرد: با باز شدن دروازه هاي پساتحريم، خبرنگاران مراقب باشند قلم هايشان در اختيار دشمن قرار نگيرد تا روز و روزگارشان مبارک باشد.
به گزارش خبرنگار موج، دکتر محمود رضا اميني مدير مسوول خبرگزاري موج در مراسمي که به گراميداشت روز خبرنگار در محل خبرگزاري موج برگزار شد، با لشگر خواندن فعالان حوزه خبر، حضور در لشگر خبر را به خبرنگاران و هم لشکريان خود در خبرگزاري موج تبريک گفت و کار خبر را مانند عبادت در محراب دانست.
وي اظهار اميدواري کرد همکارانش در اين مجموعه با تعهد به قلم و با توجه به خداوند موجب رشد و توسعه انسان شوند.
مدير مسوول خبرگزاري موج افزود: اگر خبرنگار در جايگاه محراب خبر به‌جاي توجه به خداوند، توجه به مطامع شيطاني داشته باشد، اين امر کار در محراب را مهلک و سخت مي‌کند.
وي بابيان اينکه خبرنگاران و فعالان در لشکر خبر بايد تلاش‌ها و فعاليتشان نتيجه آشکاري در ساختار زندگي اجتماعي، رفتار سياسي و کنش‌هاي اقتصادي و فرهنگي داشته باشد تصريح کرد: همکاران من در اين خبرگزاري بايد ارزيابي خبري‌شان را در تأثير قلمشان در افکار عمومي به جهت توسعه و رشد کارکرد مملکت، جامعه‌شان و باورهاي مردم ببينند.
محمود رضا اميني برقراري سنت گفتمان را الهي دانست و خاطرنشان کرد: پيامبران با برقراري سنت گفتمان رسالتشان را ايفا کرده‌اند.
مدير مسوول خبرگزاري موج به بازديد از هفته‌نامه اشپيگل اشاره کرد که جمله‌اي از صدراعظم پيشين آلمان را بر سردران هفته‌نامه با اين مضمون «ما آنچه را که هست متعهدانه منعکس مي‌کنيم، بدون هيچ‌گونه تغييري» آويخته شده بود و اظهار کرد: قلم‌هاي ما بايد متعهدانه آنچه هست را منتقل کند نه آنچه مي‌خواهيم و بايد باشد چراکه گاهي آنچه گفته مي‌شود هم به‌دوراز تعهد است.
اميني اظهار اميدواري کرد روز و روزگار بر خبرنگاران مبارک باشد و تصريح کرد: اين روز و روزگار بنا بر تلاش خبرنگار مبارک خواهد بود.
وي با تاکيد بر اينکه فضاي جامعه ما پر از خبر و کنش است گفت: متأسفانه برخي سوژه‌هاي انتخابي از شبکه‌هاي مجازي و برخي اخبار ساخته‌شده برگزيده مي‌شود که صحيح نيست و افزود: خبرنگار بايد متاثر از حوادث واقعي باشد.
مدير مسوول خبرگزاري موج از استفاده ابزاري سازمان‌هاي رسمي از خبرنگاران انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: استفاده ابزاري سازمان‌هاي رسمي از خبرنگاران از پديده‌هاي شوم است.
وي افزود: سازمان‌ها بايد از ظرفيت‌هاي خبرنگاري (هنر، مسووليت و تعهدشان) استفاده کنند، اما امروز سازمان‌هاي دولتي مي‌خواهند، خبرنگار آن چيزي را بگويد که آن‌ها مي‌خواهند در غير اين صورت خبرنگار بايکوت مي‌شود که اين نوع برخورد فاجعه و بحراني است که مختص به برخي کشورها مثل کشور ما است.
محمود رضا اميني اظهار اميدواري کرد مسوولان از ظرفيت‌هاي خبرنگار براي کمک به توسعه و پيشرفت کل کشور استفاده کنند و همچنين به توسعه خبرنگار در جهت رسيدن به خدا ياري گرش باشند.
وي به خبرنگاران همکار در موج گفت: به عقيده من خبرنگار کسي است که هم بايد نگاه به روبرو براي توسعه داشته باشد و هم در همين حال نگاهي به پشت سر و کساني داشته باشد که ياري گر او در اين زمينه هستند.
به گفته وي موسسه مرور وقايع جهان (موج) طبق مصوبات اخير به دنبال حرکت در يک مسير جديد است و در مأموريت‌هاي رسانه‌اي‌اش همه نوع رسانه (مجازي، مکتوب، صوتي تصويري) ديده‌شده است و لذا در اين گستره بزرگ فعاليت در حال گام برداشتن به سمت جلوست.
وي ادامه داد: بر اساس تعهدي که شرکاي تجاري ما هم به آن پايبندند ما در موسسه موج از يک سليقه و جناح سياسي خاص تبعيت نخواهيم کرد و به همه سلايق احترام مي‌گذاريم.
وي به خبرنگاران همکار در اين خبرگزاري يادآور شد: مواظب باشند به‌عنوان ابزار دشمن از قلم و نوشتارشان استفاده نشود و تاکيد کرد: با باز شدن دروازه‌هاي پساتحريم، دشمنان فرصت‌هاي زيادي را براي تفکرات پساتحريم و دنبال کردن مقاصد شومشان در تغيير نظام فراهم مي‌بينند و خبرنگاران حاضر در اين مجموعه به‌پاس شرافت خبري‌شان بايد دقت داشته باشند قلم‌هايشان در اختيار دشمن قرار نگيرد تا روز و روزگارشان مبارک باشد.
در اين مراسم محمدحسين استاد، جانشين سردبير نيز با اشاره به اينکه بسياري از خبرنگاران فعال در عرصه خبر، با حضور در خبرگزاري موج وارد عرصه خبر شده‌اند اظهار اميدواري کرد که اين خبرنگاران هميشه خبرنگار و روزنامه‌نگار باقي بمانند.
وي تجربه جديدش در اجراي نقش شهيد صارمي در پاد پخش موج را نيز داراي اثر مثبت رواني براي خود عنوان کرد و اظهار اميدواري کرد که خبرنگاران هميشه واقعيت را بگويند و به اين طريق حلال و حرام را در خبر رعايت کنند.
استاد همچنين لازمه ورود به رسانه‌هاي جديد خبري را که ويژگي‌هاي جديدي رادارند، احترام و تعهد به قلم دانست.
عليرضا سلطاني دبير گروه عکس و عکاس پيشکسوت فعال در خبرگزاري موج نيز با تبريک اين روزبه خبرنگاران موج توصيه کرد: شيوه و رفتار خبرنگاران به صورتي باشد که با پايان يافتن دوران حرفه‌اي خبرشان، آثار مثبتي را به‌جاي بگذارد و مراقب تصور و قضاوت آيندگان باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن