تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814210794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۹ دي يک بار ديگر تخلف کند لغو مجوز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: "۹ دي" يک بار ديگر تخلف کند لغو مجوز خواهد شد
وزير ارشاد هشدار داد: به دليل تکرار تخلفات نشريه 9 دي اگر يک بار ديگر از اين نشريه تخلفي مشاهده شود توقيف نخواهد شد بلکه لغو مجوز مي‌شود.
آفتاب : به گزارش نسیم علي جنتي صبح امروز در مراسمي که با عنوان "روزي براي خبرنگار" و با حضور جمعي از خبرنگاران در تالار وحدت برگزار شد، گفت: رسانه با سرعت شگفت‌انگيزي که با تحولات ايجاد شده سبک زندگي بشر را دچار تحول کرده و اگر ما نسبت خود را با رسانه درست مشخص نکنيم با افراط يا تفريط مواجه خواهيم شد يا با هويت ملي و ديني خودمان بيگانه مي‌شويم و آنچه را که ديگران ديکته مي‌کنند را مي‌پذيريم يا با تعصب کور اطلاعات را قطع مي‌کنيم و مضمهل مي‌شويم؛ هر دو روش امروز جواب نمي‌دهد و آنچه که ما دنبال مي‌کنيم اعتدال است.

وي در ادامه افزود: الگوهاي سنتي ديگر پاسخ نمي‌دهد و اگر تا چند دهه گذشته ارتباط ملت‌ها از طريق دولت‌ها بود امروزه از طريق شبکه‌هاي اجتماعي و قدرت‌هاي غير رسمي صورت مي‌گيرد.
وزير ارشاد افزود: در اين جنگ نرم بايد از قدرت نرم بهره ببريم و يکي از مؤلفه‌هاي جنگ نرم رسانه است و امروز ديپلماسي رسانه‌اي در جهان اهميت ويژه‌اي دارد.

جنتي تاکيد کرد: چهره‌اي که در يک دهه گذشته از ما در جهان نشان داده‌اند را از طريق رسانه بايد تغيير دهيم.

وي بيان داشت: در اين فضا بايد توليد کننده باشيم و نه مصرف کننده و کساني غالب مي‌شوند که به اقتضاعات روز آشنا باشند و ديگر تخريب‌هاي سنتي منسوخ شده است.

وزير ارشاد افزود: نکته بعدي اينکه همه تجربيات نشان داده است خفقان مطبوعات با استبدادي بودن حکومت‌ها رابطه مستقيم دارد ما معتقديم که يکي از شعارهاي اساسي جمهوري اسلامي آزادي بوده و در قانون اساسي بر تنوع رسانه و آزادي بيان تاکيد شده است و اين دولت تلاش مي‌کند تا بتواند اين بخش قانوني اساسي را به درستي انجام دهد.

جنتي در ادامه به مسائل رفاهي و معيشتي خبرنگاران نيز اشاره و تصريح کرد: وزارت ارشاد تلاش دارد امنيت شغلي بيشتري براي اصحاب رسانه ايجاد کند.

وي افزود: معتقديم به جاي شعارهاي مرسوم و تقديم هداياي توپوليستي بايد به رفع چالش‌هاي خبرنگاران بپردازيم دولت بايد از رسانه‌داري فاصله بگيرد و مبناي ما اين است که بخش خصوصي را تقويت کنيم.

وزير ارشاد يادآور شد: در اين دو سال سه هزار مجوز داده شده در حالي که تبليغ مي‌کردند که اين دولت به مخالفان مجوز نمي‌دهد ولي به تدريج مشخص شد براي دولت موافق و مخالف زياد فرقي نمي‌کند البته با هتاکان برخورد صورت مي‌گيرد.

جنتي تاکيد کرد: جاي برخي مسائل چالش‌برانگيز در رسانه‌هاي عمومي نيست بلکه در فضاهاي تخصصي علمي و دانشگاهي بايد به آنها پرداخته شود.

وي در ادامه گفت: هفته‌نامه 9 دي تيترهاي خنده‌دار عليه مذاکرات هسته‌اي مي‌زند.

وزير ارشاد هشدار داد: به دليل تکرار تخلفات نشريه 9 دي اگر يک بار ديگر از اين نشريه تخلفي مشاهده شود توقيف نخواهد شد بلکه لغو مجوز مي‌شود.




تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن