تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814715674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاریخ بعدی محاکمه جیسون رضائیان مشخص شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاریخ بعدی محاکمه جیسون رضائیان مشخص شد
وکیل مدافع جیسون رضائیان خبرنگار متهم به جاسوسی واشنگتن پُست، از برگزاری چهارمین جلسه محاکمه موکلش در روز دوشنبه هفته جاری (۱۹ مرداد) خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ - 08 August 2015


وکیل مدافع جیسون رضائیان خبرنگار متهم به جاسوسی واشنگتن پُست، از برگزاری چهارمین جلسه محاکمه موکلش در روز دوشنبه هفته جاری (۱۹ مرداد) خبر داد.

لیلا احسن در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر اظهار کرد که احتمالاً جلسه بعدی، آخرین جلسه محاکمه جیسون رضائیان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، جیسیون رضائیان خبرنگار واشنگتن‌پست به‌همراه همسرش و یک نفر دیگر، 31 تیر سال 93 در تهران دستگیر شدند که همسر وی و متهم دیگر بعد از مدتی با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند اما جیسون رضائیان همچنان در بازداشت است.

براساس کیفرخواست صادره از سوی دادستانی تهران برای خبرنگار واشنگتن پُست،‌ رضائیان به جاسوسی از طریق جمع‌آوری تصمیمات کشور در خصوص مسائل سیاست داخلی و خارجی و همکاری با دول متخاصم متهم است.

جلسات اول، دوم و سوم محاکمه جیسون رضائیان به ترتیب پنجم و هجدهم خرداد و 22 تیر ماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شده است.

در جلسات گذشته فقط به اتهامات جیسون رضائیان رسیدگی شده و قرار است پس از پایان محاکمه وی، به پرونده سایر متهمان رسیدگی شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن