تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801784660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احکام برنامه ششم توسعه وزارت راه و شهرسازي به سازمان مديريت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۵ق.ظ)
۱۲ آذر اسال مي شود؛ احکام برنامه ششم توسعه وزارت راه و شهرسازي به سازمان مديريت موج - مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي از ارسال احکام برنامه ششم توسعه وزارت راه و شهرسازي به سازمان مديريت تا ۱۲ آذر خبر داد و گفت: دولت لايحه برنامه ششم توسعه را در ۹ اسفند ۹۴ تقديم مجلس خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رامين يعقوبي، مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي، درباره زمان‌بندي تدوين احکام راه و شهرسازي براي درج در لايحه برنامه ششم توسعه گفت: ذيل ستاد تدوين برنامه ششم توسعه مستقر در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور ۳۰ شوراي تخصصي فعاليت مي‌کنند. بر همين اساس ۲ شوراي برنامه‌ريزي «حمل‌ونقل» و «مسکن و شهرسازي و عمران شهري و روستايي» مربوط به وزارت راه و شهرسازي است که بايد اطلاعات لازم را براي ستاد تدوين برنامه ششم توسعه در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي تأمين کند.
وي افزود: براساس برنامه‌زمان‌بندي تمامي شوراها بايد تا ۱۲ آذر ۹۴ پيشنهاد‌هاي خود را مطابق دستورالعمل ابلاغي تهيه و تدوين برنامه ششم توسعه به ستاد تدوين برنامه ششم توسعه ارائه کنند و در نهايت لايحه برنامه ششم در تاريخ ۹ اسفند ۹۴ تقديم مجلس شوراي اسلامي خواهد شد.
وي ادامه داد: مطابق دستورالعمل‌ها مجموعه اطلاعات تمامي شوراهاي تخصصي شامل بررسي وضع موجود، شناخت وضع موجود، تحليل نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها، تهديدها، چالش‌ها، اهداف، راهبردهاي تجهيز منابع و احکام پيشنهادي تنظيمي تا ۱۲ آذر ۹۴ به ستاد تدوين برنامه ششم توسعه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور ارسال شود.
مدير کل دفتر برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازي يادآور شد: ستاد تدوين برنامه ششم توسعه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور که داراي يک شوراي تلفيق است و براساس برنامه زمان‌بندي پيش‌بيني شده اطلاعات ارسالي را در قالب لايحه تدوين و در نهايت دولت لايحه برنامه ششم توسعه را در ۹ اسفند ۹۴ تقديم مجلس شوراي اسلامي خواهد کرد.
وي ادامه داد: قرار است مجلس نيز تا ۱۵ ارديبهشت ۹۵ کار رسيدگي و تصويب لايحه برنامه ششم توسعه را انجام دهد. از زمان ابلاغ قانون تا تير ۹۵ آيين‌نامه‌هاي اجرايي و برنامه‌هاي عملياتي لازم نيز تدوين و به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.
اين مقام مسوول در وزارت راه و شهرسازي با بيان اين که احکام دو شوراي «حمل‌ونقل» و «مسکن و شهرسازي و عمران شهري و روستايي» تا ۱۲ آذر به ستاد تدوين برنامه ششم توسعه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ارسال مي‌شود، گفت: ذيل اين دو شورا کارگروه‌هاي تخصصي مشغول تدوين احکام هستند که حوزه حمل‌ونقل ۵ کارگروه دريايي، جاده‌اي، ريلي، هوايي و هواشناسي دارد.
يعقوبي تأکيد کرد: احکام اوليه پيشنهادي کارگروه دريايي، هواشناسي و هوايي به شوراي حمل‌ونقل ارسال شده و کارگروه‌هاي ريلي و جاده‌اي نيز احکام اوليه پيشنهادي خود را تدوين کردند که هم اکنون احکام ريلي در مرحله تصويب هيات مديره شرکت راه‌آهن و احکام جاده‌اي در مرحله اخذ تأييديه از هيأت عامل سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي هستند که تمامي اقدامات فوق بايد در قالب جداول و فرمت دستورالعمل اجرايي تدوين برنامه ششم تهيه و به شوراهاي مذکور ارائه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن